CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, September 3, 2010

Pertemuan



pinjam gmbar jugak..

xsangka smpai buat entry..makasih Nad
Mmg aku pun xsangka bleh terserempak blogger kt Alamanda
Masa aku tgh jln2..
Nmpak cm Nad, salah satu tuan kedai online aku..
Bila tgk si Superhero, kompem!
mesti laa si Zakwan y didukung oleh Papanya..

Mula2 kenal melalui maya selepas imaan join contest tdo..
Pastu bila imaan menang 1st place masa tu, Nad jd follower..
Bukan follower pada nama je tau..
follower aktif laa jugak..
Aku pun begitu laa, sbb banyak coretan menarik kt blognye
Blog ada tiga tau..
1) untuk coretan superhero..
2) Pakaian baby/kids - yang cute2 n murah2 belaka..
3) pakaian y anggun2 utk mommies..

n y beshnya, dr blog Nad laa aku tau pasal Crocs Marche n ButikNEP..
Besh..!
Pertemuan y menukarkan dunia maya kepada realiti..
saya pun fes time gak..
Hehe..
Semoga terus in contact..
n jangan riso, aku adalah online shopaholic..
besok2 kompem beli lg..
huhuu..selamat berpuasa n selamat beraya dengan beg baruuuu!

2 comments:

nad said...

heheheeh...
mekaseh gak kt ibu imaan! :)
mmg tak sangka kn? :)

Tutup Blog said...

salam kenal...

jom join nak??
http://adamhifdzan.blogspot.com/2010/09/adams-1st-besday-ga-by-zurazari.html