CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, September 28, 2010

Imaan naik kelas

Semalam, 27 Sept 2010, ari Isnin..
Umur Imaan 10 bulan 3 minggu 6 hari..
Imaan naik kelas baru..kat taska
sebelum ni Imaan di kelas baby 2bulan -1tahun iaitu KELAS COMEL
tp semalam Imaan dah naik kelas, KELAS CERDIK
maknanya geng ngan senior2 laa..
Kriteria nak nek kelas :
1) umur dah cukup setahun @
2) dah bleh berjalan @
3) lebih kurang layak syarat 1 n 2, n bilangan baby kelas Comel ramai sgt..

Wahh..makin ligat laa si Omey ibu..
Skang jalan cm King Kong aku tgk..
Terkangkang2, laju n buat muka eksaited!

Xleh bentang sejadah nak smayang..
dia sibuk berdiri tgh2 sejadah tu
pastu angkat tangan letak atas kepala..

Itu tandanya dia dah bleh meniru n ingat apa y dia biasa tgk..
Maka aku, Mr Asben n adik2 aku y kt umah tu kena selalu tunjuk menda2 baik je laa
Pastu kena pakai senonoh2 sket depan Imaan..

Bahaya budak2 kecik ni..



uppss..tgk itu perut penuh syusyu..



baru balik sesi bergambar raya di taska

3 comments:

umialya said...

errrmmm, nape le dok tayang gambar imaan yg sexy mcxy ni?? cian dia

apa2pn, imaan tetap comeeeeey

KasehKu said...

Hati ku tersentuh dengan ayat "kena pakai senonoh2 depan anak".
2 - 3 menjak ni dok pikir imej yang sesuai semasa berada dirumah sejak ada anak ni.
Ermmm.. Sume suar kontot ku kena masuk dalam arkib ke?
Apa-apa pun Imaan da besarrrrrr

Anna Da Lady said...

Lea, sexy nya Imaan.hehe...

Gambo bawah berbaju kurung tu comei terutam pic no.3