CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 13, 2010

Lepas tangan..

Lama xbersiaran..
tp aku tahu bukan aku seorang..
Rata2 blog y aku follow seringkali ada situasi y sama..
Hilang kejap..ditelan kesibukan..

Ruhil Imaan demam lagi..
Pastu adik perempuan aku pun demam teruk jugak..
ari pertama masuk U dah MC..
Nasib bek orentasi sempat abiskan seminggu..

Semalam aku g klinik bawa 2 orang pesakit..
arini Aku plak ala2 nak sakit, sakit tekak..
Cam nk demam pun ada, aa..sudah!

Catatn seterusnya dalam diari maya ini..
Dua ari lepas..Yakni hari ahad, 11 Julai 2010
Ruhil Imaan, panjat2 badan aku..
Masa tu aku baring kt katil..
Dia panjat..dia berdiri..
PASTU LEPASKAN TANGAN DIA!
Yayyy..~
Ada laa dalam 4-5 saat..berdiri xpegang apa2
N y beshnya, lepas2 tu pun dia buat lagik..
Hehe..
Gigi plak, cam ada putih2 kt urat gusi dia..btul kan kita kena tgk kt ctu??
Ke kena tgk kt btul2 atas gusi??
Xkesah laa..lg lambat tumbuh gigi lagi bagus..
Bagus utk N aku..hehe

Pada hari sbtu malam ahad pulak lain pulak jadiknya..
sejarah jugak..
sejarah jatuh katil..
huwaaa..sungguh2 aku nk elak..jadi jugakk!
sebelum ni ada gak tdo kt lantai sbb nak elak jatuh katil laa kononnya..
Tp kejap je..lama2 nek tdo atas katil balik..

Ntah laa..malam tu dia tdo sorg2, kami kt ruang tamu..
xdengar bunyi apa2..sedar2 dah nanges..
Aku tgk Mr Asben lari trus tangkap Imaan y dah kt lantai..
Dia jatuh ngan kelambu y cam tudung saji tu..
klu tdo sorang2 mmg pakai tu pun, takut nyamuk..
Huu, sian Imaan.. tp pastu ok laa..
cek2 pun, xde cedera apa2..lebam ke..huhuhuuu..

Ni gambar amik pagi td.. aku perasan, skrg kena amik gambar tdo, baru leh dapat gambar statik..klu x, sume gambar kembang sana sini, sbb ruhil imaan xreti duk diam..!
Dah xdemam..batuk ada sket2 lagi..

2 comments:

ayu said...

waaa..siannya...anak2 ayu pun sama...baru je beransur2 sembuh hari ni...

demam serentak plak tu..

Imaan09 said...

tu laa..doktor kata skng musim demam..