CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 13, 2010

Hangat2 Taik Ayam..

Bercerita tentang diari maya, aku teringat..
Imaan pun ada diari xmaya..heheBeli kemain semangat lagik..
mahal plak tu..
RM 25 mahal laa tu bagi aku..
Dulu2 berebut2 aku ngan Mr Asben nak menulis..
Skang Berebut dua2 xnak menulis..
Kehkeh..

Sbb dah ada diari maya..belog ni laa..
Tapi Diari tu mmg besh laa..
Cadangan y besh jugak klu nak g melawat orang pas bersalin..
Seswai utk dijadikan adiah..

Ada cemacam..
Contoh..first fotographs
Tgk itu mulut...sangat besar..suara pun banyak kuat!
Siap ada 'the first smile' lagikk..


Pastu ada monthly record..
Tgk laa bulan 1 n bulan ke-2..
semangat masih belum pudar..
tgk...bulan ke3 n ke-4 dah cam ni..
maka jangan di tanya bulan ke5,6,7,8..
Huhuuu..
Sesiapa y ada diari macam ni..sila jgn ikut kemalasan Mr Asben kami.. hehe

4 comments:

umialya said...

biasa le tu.. hehe

ayu said...

wahhhhhh...menarik tu..
beli kat mana ye..bestnyaaaa

CHeeSYaNa said...

Zarif pon ada buku camni.. Kawan bagi hadiah.. Tp, kitorang lagik teruk.. baru tulis nama Zarif.. isi yg lain.. ZERO!!

Imaan09 said...

ayu: beli kt MPH klu xsilap..tp masa beria2 beli buku ni, mmg susah btul nak cari..

Yana : hahaha..lagi dasaat..nasib bek dah tulis nama, klu blom bleh la jual balik..hehe