CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 27, 2010

Cita-cita besar..

Cita-cita y terlalu besar..
Serta impian y terlalu banyak..
Boleh mengurangkan kebahagiaan..
Benarkahhh???

Aku rasa btul kut..
Aku ni laa y paling banyak cita2..kehkeh..
tgk orang jait beg, aku pun sebok..
tgk orang wat felting..aku pun sebok..
tgk dress lawo2, aku sebok nk jait utk imaan gak..
Nak deco2 umah laa..
Nak masak setiap ari laa..
Nak abeskan baca buku tu laa..buku ni laa..
Boleh buat AKU SAKIT JANTUNG nk kejar semua!!!

Maka terbukti, cita2 y banyak boleh merampas kebahagiaan!!
Ke salah aku...y xde perancangan???

tapi kan korang..
Aiii dah siap 1 pasang baju kurung imaan..
Plus 1 dress tomei utk imaan kononnya nk pakai time raya..
Pastu aiii dah siap sepit2 rambut imaan buat ngan projek felting ku..
Ngan fridge magnet..pun dr felting..keh2..
Nnt laa buat sesi menunjuk2..
mana tau ada pasaran..xoxoxo..berangan!

Tapi banyak y xsiap banding y siap..
kain felting merata2..
kain nk buat beg duk stil bgulung2 bguling2 lagik..
Satu pasang bj imaan sedang menanti utk di siapkan..
Dah potong n dah jait tepi..
Ntah bilaa laaaaa..

Ntah bila laaa aku nk abeskan projek2 ni..
Buat sakit mata je tgk umah bersepah2..
huhuuuu..bahagia kah kamu Lea????

6 comments:

umialya said...

akak tempah boleeeeh?

Imaan09 said...

hahaha.. nnt laa kak tini..mungkin ada satu masa pada masa depan.. saya pun berangan nk ada masa y banyak, bleh amik tempahan..kan besh..malangnye xde!!..huhuu

pizet said...

nanti bila tgk imaan pakai confirm bahagia

KasehKu said...

Sume org bernama "IBU" mmg ada penyakit yang sama ke?

Imaan09 said...

pizet : ye..memang pun..kembang kuncup mokcik tgk..ehe

Lynd : Penyakit sawan n gedik!kehkhe..

Anna Da Lady said...

Ish ish...