CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 8, 2010

Barang2 Imaan

Aku ni kaki shopping laa jugak kategorinya..
Tambah y online..kihkihkih..
Kadang Mr Asben jeling je bila ada surat poslaju kt posbox..

2-3menjak nih, kemas2 barang imaan..
Banyaaak sgt y dah xpakai..
dah xmuat..
dah xminat..
Macam2 laa..toys..pakaian..n keperluan2 lain..

Kalau korang, korang wat pe?
Let go? or simpan untuk 'generasi seterusnya'??
Aku kadang lipat elok2, simpan kt 'stor' aku..
Konon esuk2 imaan ada adik leh pakai..
Tapi aku kan jenis shopaholic..
Nnt ada adik si imaan, mesti aku beli y lain plak..CONFIRM!
Sbb skang ni pun, y dah ada pun aku xabes2 menambah keleksi..

Ada kah perlu di let go barang2 itu..???

Ouh..fenin..fenin..

4 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

e..better let go..
duit yg dpt tu bleh beli baju/mainan baru utk imaan heheheeh..

Imaan09 said...

ouh nad..i loooiiikkkeeeee the idea!

Anna Da Lady said...

hmm..let go...sayangnya...kenangan anak pertama tu..tapi, mn tau Imaan nak dpt 'geng' dlm masa terdekat ni?hehe..tak check lagikan?lalalalala....

UmmiUmmar said...

btol2..mana yg leh di letgo,letgo aje..tp toys pon mgkn ada yg maseh bleh disimpan utk bakal2 si tecit yg akan kuar nanti..hii