CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 26, 2011

Korang xsudi ke..??

Result Japan GA by Imaan09 dah lama aku kuarkan,
Tp baru 2 pemenang y memberikan details( bambams & kehelan)
yang lain..??
Klu arini still xde berita, peserta lain bleh laa doa banyak2..
hehe..
YA!undian baru akan dibuat..JIKA sehingga tgh mlm ni xde emel gak..

Biasanya GA ku xyah follow n buh kt bloglist..
tp kali ni aku WAJIBkan..
maka, aku rasa semua peserta mendapat coverage warta berita kemenangan y adil dan saksama..
okehh.. kita tungguuu..

7 comments:

mama tisya said...

kalo diorang tk sudi..sy sudi..heheheh..hrp2 ada rezeki kalo yg pemenang itu tkmo tuntut:)

MiMie AddNin said...

saye pun sudi gak akak
bkn senang nk dapat brg jepun selain dr selipar jepun ni..
hehehhehe

Izzatul Iman said...

saya pun sudi...
esok saya datang cek lagi...

semoga ade rezeki saya di sini...

tapi banner kat sidebar saya dah buang sebab ingat takde peluang lagi utk menang... kene upkan semula ke?

Imaan09 said...

korang2 semua.. tu laa.. ada y bersungguh2 nak adiah.. ada y buat xkisah plak kan..sungguh xadil..hehe!
harap ada laa rezeki korang.. xyah dah banner2 semua tu.. as long as tersenarai kt side bar kanan blog ni, kira counted laa

Cik Muda Sae said...

saya pon sudi...ngee..undi lah lain.. mana tau rezeki kami yang alert nih...kan... kot no 52 ke yang naik..hihihihihi~

Cik Z@i Pen@nG said...

salam...
dh anta email dh...
so sorry lmbt respond...

AkmaFaizal said...

bukan tak nak. tuan ga tak inform ke saya terlepas pandang??.... hmmm sedey2..