CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 31, 2011

'Jet Lag' in Breastfeeding

anda pernah dengar??
saya pun xpenah dengar..
n saya pasti otai2 cam ayu, umialya, sis Lin pun xpenanh dengar kot..

alkisah kecederaan saya di entry sblm ni..
maka B sebelah kanan kena rehatkan..
xbagi imaan nyusu belah kanan tu

bila dah beberapa jam, bengkak engorged laa kan..
tgh2 mlm bg imaan nyusu belah kiri, tetiba menitik2 y belah kanan..
MasyaALLAH, rasa mcm dah sangaaaaaaaaat lama xalami menda ni..
dulu2 masa tgh masyuk lagi meriah (masa pas2 pantang) mmg ari2 jadi..
skang ni susah laa nk jadi dah kan..
tetiba jadi..

aku : Ya ALLAH, lamanya x jadi gini..
Mr Asben : amende??
aku : ni laa..y menitik2 ni..panggil apa ntah..xingat dah sbb lama sgt..
then 2-3 saat aku cuba ingat istilah tu..
Mr Asben : mm, haah..panggil apa tah.. Jet Lag..
aku : muahahahaaa.. bukan laa, xingat apa..tp y pasti bukan Jet Lag laaaaa!
aku : ooo..ingat dah.. LET DOWN!

p/s - buleh terima laaaa.. let -Jet.. bunyik sma kut ek..

3 comments:

Ummi Ummair said...

hihihi..lucunya..

Fatima Saiful said...

ekekek...jet leg?:P~
well, men.camtuhlaa..asal kene dgn bunyi jadila.
Aqil die suke tgk toy story..and akan buat gaye Buzz..."To Infinity and beyond"..tp mr husband dgn confident ngaja.."To BEYOND and INFINITY!!"..sekali terbalik daaaa~aku laa yg gelak berguling2!!

ayu said...

hehe...tersenyum ayu baca entri ni..

tu LDR tu...wow, bestnya...ayu pun rindu saat2 meriah mcm tu..

tapi, lea jangan biarkan B tu membengkak lama2 sangat tau..nnt boleh menyebabkan susu tersumbat nanti..tu bahaya gak tu..^_^