CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, October 4, 2012

Kurap??

dah banyak hari topik pasal REZEKI..
entry INI dan INI dah cakap pasal rezeki..
arini pun nak bebel pasal rezeki lagikk..

idea tercetus apabila turun dari kereta, n aku tgk bawah..
nampak apa? 
note RM100?? memang taaak le kan..

ye.. ini yang aku nampak tetiba..
dan ini pulak yang ku memang dah laaaaama nampak tp buat2 budusss..
selagi bleh pakai, kita belasah..
tp rasanya klu org lain, "kurap" beg camtu dah masuk kategori XBOLEH pakai..
ye dak??

haiii laa.. kedua2 nya berusia xsampai setahun..
aku dah abes brand murah n mampu milik dah xtau nak pilih y mana lagik..
itu kasut sandal jenama Comfit by BATA
itu beg xberapa nak santekkk jenama Jepun juga mari.. Momoe..

mm, xkan nak beli y ni kot..?
ini kaluuu..xkoyak2 smpi ke sudah..
tp sebaliknya MERABAKKAN dompet Mr Asben..
kihkihh..

ntah berapa kali laaa nak buat entry sebegini..
boleh jugak aku katakan xde rezeki nak pakai lama..
kanns?

1 comment:

SaRaa said...

saya pun mcm awk..pki smpi rabak..pastu baru beli baru..hihi..nk beli hendbag/kasut ribu riban tak sanggup la..en asben kata "baik simpan masuk tbg haji"...(opss insaaaff sebentar)