CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 5, 2012

..Jual..Jual..

UP lagi entry ni..

:: Sticky Post smpai barang abes ::


sapa nak,,?
keutamaan kepada mereka2 yang memang dah biasa makan..


kelebihan :

Sabda Rasulullah S.A.W.

Gunakanlah Habbatus Sauda’ kerana di dalamnya terdapat sejenis ubat dari segala jenis macam penyakit kecuali As Sam (maut)- (hadith Riwayat Bukhari & Muslim)

dah hadis tulis gitu mesti laa sangat2 berkhasiat dak??
korang taip laa nama pil tu, nanti kuar mencanak2 klu nak tahu senarai khasiatnya..

testimonial peribadi :
klu posa, tak lapar sangat, sebab pil ini memang untuk "dietary suppliment"
yang kedua, tak letih sangat..
itu yang rasa buat masa sekarang, insyaALLAH untuk halang penyakit tu, akan datang la.  : )

Harga pasaran Mesia RM10 - RM15 kut sekotak..

My price is.. 
Sekotak 24capsule - RM7.50
(xmasuk penghantaran..)
5 kotak dan ke atas, free poslaju..

Cepat..!first come first served!
stok sangat2 terhad!
SMS Lea.. 0satu3-22enam701enam

7 comments:

AkmaFaizal said...

hehe...utk ape supplement ni ek? tak pernah tau pun...

littlehumblelynn said...

Utk apa?mls btl nk google.hehehe

Nad @ MamaZakwan said...

cer citer sket kebestan pil ni?
hehehe..malsa gak nak google =p

nazriyah said...

salam lea...
kak nazriyah sini
exmadjiwa..igt x?
akak nak 5kotak pil baraka tu
free postage kan? hehehe
bagi no acc MBB awak..
nnt akak trnsfer duit...
kita berhubung dlm fb blh?

p/s: betol ke no hnset awak bg tu? akak sms ke no tu, dia reply cakap salah no huhu

Ezna said...

kalau sedawa....bau habbatussauda akan keluar kan? Memang bagus!

Fatima Saiful said...

ooo aku mmg amalkan makan pil nih. BAGUSSS sgt!!dah dekat puluhan kotak kat rumah aku. bagus utk ibu menyusu dan berpuasa. Cuma bagi yg awal2 nk makan tuh, cuba kurangkan dos. Mcm sehari sekali je makan. kalau tidak, sakit kepala nanti...betul sendawa kuar bau habatussauda..hehehe~

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam...elok gak khasiatnya ni ya.Bagus tuk kesihatan