CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 17, 2012

Not a good start..

Bangun2 pg nak sambung buat photobook y dah separuh jalan..
Tengok2 segala usaha ku selama 2-3 hari ni sia2..
Menangesss mengadap laptop tang dah kena cabul tu..
Windows dah tak genuine..
Segala fail kononnya di back up..
Kerja2 aku BUKAN dalam bentuk fail..ok!!
And its GONE..
Shit! Menyumpah2 dalam hati..
Malas nak pikir..
Memang ada tangan2 tang segala menda nak kacau.. Argghh.. Tensen!

Dlm aku duk nanges2,
Si anak dara pun tumpang TANTRUM
Menanges xdak pasal2..
Mcm kna cubit, padahal xde sapa buat apa pun kt dia..
Layankan aje jadi halwa telinga, klu ikut ati mmg nak kna jugak tu..

Pagi2 sebab ngantuk smlm tunggu mr Asben balik dr johor pukul dua pagi..
Maka tunggang terbalik plan arini..
Nak kluar sesama setel beberapa urusan, sbb dia kerja petang..
Tp segala2 menda mcm xsure2..
Dah memang masing2 penat, pg2 dah tegang urat.. Mencikk!

Semua ok..

G pusat poslaju kajang nak collect barang
Bukan sbb angin xbes ari ni, tp memang servis kt ctu belakangan ni boleh kategori sbg "ridicolous!!"
Pekerja kaunter ada 1 atau 2 je, y beratur kemain panjang,
Lain nak amik barang, lain nak pos.. Yang nak pos bawa berkotak2..
Nak collect 1 barang pun dkat sejam kadang..
Pos malaysia, please do something..
Walaubagaimanapun, aku tetap puji ketepatan barang dihantar serta budi pekerti para posmennya..

Abes poslaju, g centre Skynet lak..
Banyak nau barang aku beli online
Ini memang mintak maki hamun..
Bagi sorry note bagai..selit kt pintu umah sbb aku xde masa dia hantar.
Kt sorry note mcm biasa ler, ada tracking no

Aku pun amik sorry note dia, bw g opis nak collect..
Dah le jauh, sesat barat..
Sampai2 je.. Aku diberitahu :
"Barang dah di bawa keluar pg tadi"
Rasa nak mengamok..
Apa ke hal nye letak sorry note??
Xde motif?
Nak gtau dah datang..??
Xde siapa nak tau ko dtg atau x la, ok!
Rasa system mereka agak stu*id..

Dah tu esok lusa aku xde kt umah, kena ulang datang lg opisnye y maha jauh..
Suh aku dtg bila xdapat barang, ingat umah aku dpan opis dia kot..

Argggghh..!!!

Ok.. Lupakan segala masalah..
Ni gambo aku selepas segala kejadian..


6 comments:

nad said...

Arrgghh!! Agak tension jgk jadiknye.huhu
Err, tgk citer apa tu? =)

Lynn Abd Latib said...

tarik napas
lepas
tarik napas
lepas!!

sabar dik
insyaallah-dipermudahkn

t.care!

Umialya said...

Lea marah??

Unknown said...

Ptt la xrply sms aku..

Don't Afraid to Try said...

lea,

angin aku pn xbape betul 2-3 menjak ni...kdg2 rase nak nangis jer...sebabnya, pasal keje la...stresssss22222

pizet said...

memang stress tu...relax tarik nafas lepas

pz biasa letak alamat opis sebab mostly datang mesti opis hour