CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 15, 2012

Teka-teki dapat adiah!

ku nk berehat sebentar..bersama kitkat..
tinggalkan anda semua dgn teka-teki boleh??
nnt kasi adiah siapa bleh jawab dgn tepat..
klu ramai, kita guna random.org..

soalannya..
1) menda hape ke ini..??

2) menda hape ke ini jugak..dan dari negara mana ia datang??

seorang boleh jawab 2x..dgn cara tinggal komen je kt entry ni ..
pastu dah jawab, jgn lupa jenguk balik, kang dah jd pemenang pun xtau..
adiah?

pemenangs bleh pilih satu daripada keleksi mutiara/kristal berikut..



ok.. komen ini macam..copy paste la ek..

saya nak join teka-teki imaan09
saya teka 1) ____ 
saya teka 2)___ dari negara____
isi laa tmpat kosong tu kan..

k.. teka-teki berakhir 16/05/2012 RABU 11 MALAM..

9 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

saya nak join teka-teki imaan09
saya teka 1) tabung buluh
saya teka 2)emm,,tmpt simpan ubat kot dari negara jepun kot

:: Mrs.Eady :: said...

1. pen
2. mentega cup dari jepun

CHeeSYaNa said...

Uiks.. ada nama anak saya kat gambar no 1..

saya nak join teka-teki imaan09
saya teka 1) seruling
saya teka 2)sumi jelly? dari negara Jepon

amiey lee said...

saya nak join teka-teki imaan09

saya teka 1) pen

saya teka 2)magnet dari negara indonesia

Ina Hashim said...

salam Imaan

alolo....cam kenal je soklannya hihi
tapi susah wehhhh...so sajelah nak join walaupun tahu kompem salah jawapannya huhu

saya nak join teka-teki imaan09
saya teka 1) _wisel buluh buat bunyi cam burung tu__
saya teka 2)_jeli dari negara Portugal

Ina Hashim said...

cobaan ke-2 lak

saya nak join teka-teki imaan09
saya teka 1) _wisel buluh buat bunyi cam burung tu__
saya teka 2)coklat dari negara Switzerland haha

Yaati Nor said...

saya nak join teka-teki imaan09
saya teka 1) tempat letak sumpit saya teka 2)kopi dari negara afrika

Myra Jay said...

Pergghhh mencabar tul soalan no 2 tu..
Seyes tak penah tengok... :)

No 1 tau mendenya tp nama tak tau..
Ala yang tiup2 tu jugak kan :)

pizet said...

nak teka no 1: bekas air
no 2: no idea...hukhuk karang kalau dapat idea teka lagi