CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 29, 2012

Ntah kali ke berapa..?

Jam dah menunjukkan kul130 pagi..
Mata dah sangat berat..
Ikut hati nak setelkan beberapa benda lg di dapur..
Periuk, kain baju..
Tapi ikut badan, memang mintak direhatkan..kesian, letih!

Cik B memberi isyarat mintak dikeluarkan segala isi kandungannya..
Nk mintak tolong Cik Nouri.. dia tgh nyenyak..
Dia xkan bangun meskipun suh hisap smbil tutup mata..
Tdonya lebih berharga baginya.. si sabar!

Dalam keletihan, berkira2..
Kalau tunggu esok, takut tersumbat langsung..
Lagi pula xtau pukul berapa akan terjaga..
Xnak tambah kekalutan pagi klu boleh..

Beralah..
Bangun capai Swing.. sambung segala peralatan..
Ambil bantal..baring..
Sengetkan sikit corongnya..tegakkan botolnya..
Aman laa rasa cik B…isinya sedang membuak2 keluar..

Berpikir2 rutin esok cemana pula, smbil jeling2 anak dara y dibuai mimpi indah..
Menikmati sejuk2 aircond, dengan lampu malap..
Ahhh..slow laa swing ni.. bila laa nak penuh..?
Sambung pikir beberapa menda..
Indah nya jika time ni sudah boleh lena pejam mata..





..



..



..


..keindahan anganan itu..
Ya..
Ia menda terakhir yang kunikmati diwaktu jaga dan warasku!

Buntang bijik mata terjaga dr lena..
Sejuk tilam tempat merebahkan badan tadi..
Swing sudah senyap..
Mujur system pintarnya ada timer..pas 30minit ON, akan OFF automatic..
Tgk jam dah 3.30pg!!
Kedudukan botol, masih berdiri..
Bezanya tadi tegak.. skang senget sikit..
Bezanya tadi kosong..skang DAH MELIMPAH RUAH TUMPAH2!!
Pegang cik B.. kosongggggggg..macam lagu Najwa Latif..

Mm, selamat membersihkan tilam Lea..

Ntah kali keberapa dah kejadian ni..
2@3X y bernasib baik..terjaga sblm penuh/tumpah..
ntah kali keberapa..
Semalam tumpah.. basah kuyup tilam setompok..
Ikut bengkak awalnya, ada 2-3oz jugak y tumpah tu!

6 comments:

Mama Lynd said...

Luahan hati seorang wanita di tengah malam. Huuu

ayu said...

Aduh...sayangnya...lepas ni hati2 la ye..apakata botol yg tgh perah tu letak dlm mangkuk sama..so klu la tertumpah, at least tumpah kat dlm mangkuk tu je..

pizet said...

aduh...next time pam sambil duduk ya...nasib syaza masih lagi pengosong tegar..x yah bangun malam2 pam

CHeeSYaNa said...

rugi rugi.. uhuhuhu

ch@ said...

kita suka pumping, suka walaupun tgh2 pg. hihiii. suka tgk susu tu masuk botol then penuh-penuh-penuh.

Yaati Nor said...

hahaha..klu saya mmg tak b lh pump pakai spectra 3 baring..mmg kena dan harus klu pump kena duduk..huhuhu