CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 15, 2011

Gugur

Masa mengandung Ruhil, ingat lagi..
Xde pun masalah ni..sampai ke akhir mengandung pun,
SUSAH sgt nk jumpa sehelai rambut pun kt atas lantai..
Mcm akar rambut tu kuat sesangat laa..
4-5 bulan pas bsalin, normal laa..
Utk rambut gugur, sbb hormon berubah katanya..

Tapi berbeza yang kali ni..
Dr awal mengandung..xlarat nk sapu..!
Naik geli nk sikat rambut..
Syampukan rambut pun bila tarik ke hujung, ada 10-20 urat gugur..
Itu sekali tarik..adoiii!
Napa ek?y dulu nye mslh xsempat recover lg ka??
Sesiapa anak lebih dr satu.. Adakah anda mengalami masalah y sama???
Klu xde,nk kna jumpa doc aku ni..
Ntah2 xcukup zat..

5 comments:

lurun namzar said...

saya pn byk jugak rambut gugur.
myb sbb cuaca kot.

Salina@IbuAqil said...

Hormon kot dear hormon brbeza stiap kli kandungan.. Ibu dlu time ngandung x gugur rmbt tp x ngandung hari2 gugur.. Bgn tdo pn melekat kat bntal..

littlehumblelynn said...

lea

biasaler tuh..zat kita beri ke baby dlm perut tuh..

Nad @ MamaZakwan said...

zaa, kite masa ngandungkan zakwan mmg rambut slalu sgt gugur..kengkadang tu byk..sampai lepas bersalin..dalam 2-3bulan pas bersalin tu baru normal cam biase balik...rase nye sbb ngandungkan bb boy kot..ngandung yg skrg ni takde pulak rambut gugur byk2 cam dulu

pizet said...

pz masa peknen balik stop la rambut gugur pasni beranak blk baru gugur blk...mungkin hormon kot x pun zat apa2 yang kurang