CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 14, 2011

bebel JUMAAT

Pagi tadi dengar kt radio..

"Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, lambakan cerita hantu yang ditayangkan di televisyen dan menerusi filem ketika ini boleh menggalakkan kepercayaan karut yang tidak membantu membina masyarakat berproduktif, termasuk menyelesaikan masalah dengan pendekatan saintifik."

Bagus2..
Melambak sangat masalahnya..
wayang satu hal..kt TV mlm2 jumaat lg laa.
satu keluar..meletup.. keluar lak 3-4 cerita y lain..
dah la xseram mana..
mengarut pun ada..

dah lama aku tgu teguran y macam ni..
klu aku y tegur dlm blog anak ikan bilis aku ni, laaagi xde sapa nak kesah..
nk kena tgu org y dah bersara y tegur kan..
nasib baik y dah bersara tu masih kuat pengaruh..
Yang duk ada, xtegur pun..ngeh3..

 tp Malaysiansss.. 
Tun M kata gtu..smua nk komplen xkena sana xkena sini..
huhuuu..tepuk dada..tanya selera..

4 comments:

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

mmg pun..
x der mndtgkan faedah pun cite antu nih.

sudah budk2 yg takut klu nak g toilet atau kemana2 dgn sendiri sebb terlalu berpikir sgt antu nih.

Don't Afraid to Try said...

tu xtmbh dgn cite hantu lucah lagi...

aku yg slalu dok sorg2 pn xnak tgk tv sbb nnt rase tkt..so aku avoid cite stupid mcm tu...

nad said...

tak suke tgk citer2 seram ni...

Jue said...

betul banyak sangat cerita hantu .anak2 pun jadi penakut