CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 18, 2011

bodohnya aku..

..kerana menonton jugak video budak 2 taun kena langgar tu..
pg ni hot topic kt Radio HotFM..
pastu dgr cerita kuar berita TV3 semalam..
tp aku xtgk berita tu
pastu kt FB pun kecoh..
tp mcm xnak klik laa kt video tu..
sbb budak tu sebaya Ruhil..

tetiba gatal tgn klik..lalu tertengok..
huwaaaaaaaa..perasaan akan terganggu selama beberapa jam..

kesimpulannya..
smua y dlm video tu "berhati batu"..
dn bg aku y paling SALAH skali.. ibu kepada budak itu..
semoga kita ibu2, tidak leka biarkan anak jln sorg2.. adoi!

sapa nk tgk.. g laa cr source lain..
aku xkan tepek video tu kt cni..

..mood dah rosak..huu..

12 comments:

Sabihah said...

Sbb tu sy tanak tgk..dah tau mood akan hilang..jd baik jgn tgk..tak snggup nak tgk...

Jaa said...

huhu..saya pun x sanggup nk tgk... takut diri x tahan nk tengok....

ayu said...

ayu pun tengok time berita semalam..huhu..sedih...

:: Mrs.Eady :: said...

mmg tak nak tgk sb nanti emosi ku terganggu mcm smlm tgk berita 1 mlm sakt kepala...

♥ Elin ♥ said...

x mo tgk..dgr pun dah x sangup..

amiey lee said...

pagi2 dh nagis tgk video tu..sedehhh sgt....

Nad @ MamaZakwan said...

kite pun taknak tgk..
dah la tgh preknen2 ni
kang terganggu emosi
apa2pun, moga kita sume lebih beringat2 pasni
jgn lepaskan anak dgn mudah camtu jek...kene lebih prihatin

Zie said...

Tak sangup gak tengok tapi dah tertengok semalam kat berita... so memang geram... menengoknya...

littlehumblelynn said...

nampak sgt ketinggalan keretapi...tp kalo tau pun x nak tgk..nanti berbakul kak lin sumpah seranah ..

Myra Jay said...

Myra pun tak sanggup gak tengok video tu, sedih sangat...huuhuu

EllyEllies said...

org pon myesal sgt tgk..gatal tngan..mood down gile..sedeyyy =(

Ibu Iman said...

x tgk betol2... takut