CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 13, 2012

Stress Nak Raya..

pg tadi..
masa dengar Hot.FM..
topic hangat pagi ini..stress nak raya..
macam-macam hal..
yang paling menarik ada satu bro ni..
bukan dia y stress, dia kata isteri dia y stress..
sebab tahun ni giliran isteri untuk spend duit utk segala keperluan raya..
segala.. baju, kuih..

mmm, boleh ke macam tu..??
boleh kut klu isteri berduit kan..
lg pun y nak segala caca merba ni selalunya memang kaum wanita..
maka sekali sekala rasa cemana beratnya nk kuarkan duit..
tapi kan..
kita kaum wanita ni pun, buat utk kesejahteraan keluarga jugak.
tak gtu..?
mmmm..

p/s - tiap2 tahun, aku ngan Mr Asben spend sesama duit masing2.. baju memang jait sendiri..tudung jait sendiri.. n klu turn balik sabah, tiket free kerajaan bagi..lg pun aku xde umah nak dicantikkan sangat untuk raya..so, dh kurang ribu-riban di ctu..hew3..

2 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

kita pun sama..
semua kongsi bersama....
jadilah tak delah stress nak raya..

kak tini (umialya) said...

ahurmmm untungnya kalu pandai menjahit ni, akak le 'kaki bangku', segala2nya tak reti