CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 28, 2012

misi kita berbeza sayangku..

sepanjang Ramadhan..aku rasa stok EBM paling lajuuu skali gerak
tapi mujur la ada kan..
nak wat cemana..memang merudum xbleh buat apa pun..
awal2 tu, ok lg.. nak hujung2 tu
atau ada hari2 y gila melepek je..
memang susu xnak kuar..
kdg seari 3oz je...aduuiii..

balik kampung raya lepas, Mr Asben ku kejangkitan..
sbb tumpang2 minum Herbalife adiknye..
balik Bangi trus oder..
xpe laa.. memang kerja kilang Jepun ni kadang xsempat nk g mkn..
elok laa amik Herbalife tu kan..
namun bukan sbb xsempat mkn..
tp sebab beliau ada misi.. turunkan berat badan..
dia je kata dia gemuk n berat..aku tgk ok je..
sapa suruh dia g benchmark ngan zaman sekolah menengah..aduii

Beliau ajak aku join sekaki minum..
hint nk suh aku kurus gak le tu..
oh... BIG NO..No..NOOOO..

sbb dalam kepala ada misi lain..
nk up kan pengeluaran susu..
disebabkan itu nak tambah sesi pengepaman..
nak latih badan keluarkan lebih banyak susu..
disebabkan itu.. aku xnak terseksa..
xnak spoil mood..nak happy2..
disebabkan itu.. aku nak makan dengan gembiranyaaaa!
memang dari dulu aku TAK minat dgn program menguruskan badan yang kena berlaparrr..
ohh tidakk..hilang SEPARUH nikmat hidup rasanya..

apapun.. wish me luck utk misi aku..
demi si kecik ini..

perjalanan baru selesai 1/4.. ada lg setahun setengah.

9 comments:

mamaiman said...

gud luck dear..

pizet said...

gudluck demi si comel tu

Nad @ MamaZN said...

insya-Allah, misi lea n hubby akan berjaya ;)

ch@ said...

kira misi lainla misi nya ya. samala kita, pakai PB bkn nak kurus cuma hendak sht. PB pun boleh tgktkan pengeluaran susu. x sbr nk pakai smula lps pantang.

*utk buah2 yg keras kenala kukus utk jadikan puri. bila dh lembutkan, sng utk kisar. baby takde gigi. kalau buah2 yg boleh dilenyek tu lenyek je.

*kita pun mnta kwn kita cari di giant batu caves, psl kita sendiri cari tak jmpa.

kita dah simpan smua tapawe puri adli, nnt pakai blk smula. huhuuu.

ch@ said...

kira misi lainla misi nya ya. samala kita, pakai PB bkn nak kurus cuma hendak sht. PB pun boleh tgktkan pengeluaran susu. x sbr nk pakai smula lps pantang.

*utk buah2 yg keras kenala kukus utk jadikan puri. bila dh lembutkan, sng utk kisar. baby takde gigi. kalau buah2 yg boleh dilenyek tu lenyek je.

*kita pun mnta kwn kita cari di giant batu caves, psl kita sendiri cari tak jmpa.

kita dah simpan smua tapawe puri adli, nnt pakai blk smula. huhuuu.

Yaati Nor said...

tabah lea..kita pun dah join lea skrg nie..nak ganti puasa pun kena pelan2 kot.

kak tini (umialya) said...

chaiyokkkkk!!

UmmiUmmarMuaz said...

Aisey.td dh komen tp ter ilang plak.

Kulit ibu cantik la.halus mulus gitu. Agaknya mmg genetik kan? Dari kt umah nida lg aku perasan..

Pss..teringin nk mkn kolagen utk elokkan kulit.muka ni sememeh ja.huhu

QasehnyaRania said...

semoga berjaya.comeynya nouri :D