CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 10, 2012

MANGSA

zaman kakak dulu dah merasa..
tapi kakak suka cabut apa y di pasang..
yang ni memang muka rela aje..
so..memang jadi MANGSA ibu, sbb baik sangat..
kalau headband terjatuh n tutup mata pun senyaaaap aje tunggu ibu perasan dan betulkan..

maka, ini laa masanya ibu melepas gian beli n pasang macam2 pada anak dara ni..
 Tumpang pakai kakak nye..

 wohooo..'kasut' yang sekian lama IBU DAMBAKAN..haha

 apasal pelik muka tu dikk..?

Bumbo dah jadi 'sofa'..mmmm..ilang postur duduknye..


 menatang KoolFever tu pun dia xtanggal..
klu kakak dulu memang 'pantang' ngan menda tu..
ni gambar arini sebenarnya.. 
demam skiiit..adoii..
aritu nak menjulur, xsihat jugak..

apakah demam kali ni untuk ini..??

*




*




*




*




*





get well soon dear domoks..

7 comments:

Golden Rose said...

alahai cutenye

:: Mrs.Eady :: said...

aloooohh comel!

kak tini (umialya) said...

alala..comelnya

Semut Senyum said...

oloh...lohhhh comelnya... duk diam je dia ek... pastu bila amik gmbo buat2 muka terkejut mcm tu. ehheh comel!

nur said...

auntie tgk pun geram nak cubit2.. dah la buat apa pun dia tak kisah :)

semoga 'domoks' cpt baik :)

Nad @ MamaZN said...

muke rdho dan pasrah jek tau nouri ni, hehe...

demam nak merangkak ke..?
tomei2 =)

Mak Wardah said...

Salam kenal, patuhnya sinenit. Kesian.

Kecik2 dh jd mangsa buli, hehehe