CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 18, 2012

Laporan RAMADHAN 2012

Slm.. Puasa terakhir untuk taun ini.. Xdapat dinafikan sedih meninggalkan Ramadhan..
Semoga kita tergolong dlm golongan YANG MENANG ramadhan kali ini..

Puasa lepas..
Cuti posa 7hari.. Cik P dtg menjenguk utk prama kalinya..haihh..
Dlm ramadhan lepas gak aku demam menggigil2..
Dah tambah cuti posa tambah lg 2 ari..
Sahur xtnggal sepanjang dibawah pengawasan aku.. Hehe
Terlepas sehari masa aku demam.. Sbb di bawah pengawasan mr Asben.. Hehe

Masa bulan posa tu jugak aku diserang cirit birit dgn dahsyatnya..
Bukannya bazaar je, g Buffet MAEPS tu pun kena cirit gak..
Memang perut home cooking btul.
Masa g buffet MAEPS tu aku jumpa Nurul Izwa..
Huuu.. Sungguh laa comel si Suffiyah tu..
Tu pun xsempat jumpa si Syahmi enc..

Terawih alhamdulillah.. Hanya tinggal pada hari2 y uzur dan xlarat demam tu..
Tadarus sempat la beberapa juz..
Mm, total ponteng posa 1/3 ramadhan..
Rs rugi tp nk wat cmana kan..
Seperti biasa.. Harapan..
SEMOGA BERJUMPA RAMADHAN AKAN DATANG..
InsyaALLAH..


4 comments:

kak tini (umialya) said...

Salam aidilfitri

nur easy said...

Selamat hari raya...:-)

CHeeSYaNa said...

Selamat hariraya... seronok sbb tahun ni puasa penuh.. tp terawih boleh kira dgn jari je.. huhuhu

Nad @ MamaZN said...

kite tertinggal sehari
sbb tak sehat, huhu!
sedih plak rasenya..
tak sabar tggu ramadhan akan dtg
moga diberi peluang utk bertemu kembali