CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 9, 2012

New TV for raya anyone??

Biasa raya beli baju baru, handbag baru, kasut baru..
Yang rumah sendiri boleh la berhabes utk hias umah..
Sofa+perabot baru utk raya..
Yang umah sewa cam aku, ngaa nganga..

Kepada yang baru dapat bonus..
Aku ada 2 menda nk iklankan..

1) NEW in box SONY BRAVIA LED internet TV 40"..

Harga pasaran RM2600..
My price is RM2200..

2) NEW in box SONY ALPHA37 DSLT CAMERA..
Body + kit lense

Harga pasaran RM1999
My Price is RM1700

p/s - boleh nego sikit lagi.. Contact me for the best price

01tiga-2dua670satu6
zalipan2503[at]yahoo[dot]com

4 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

insya Allah nak rembat camera tu biler ade duit..saya tau cari kamu! :)

Travel&Food Lovers said...

lea...

bestnya camera tu...tp aku nggak ada ongkosnya...smp bilelah berangan nak dpt cam mahal ni...

Nad @ MamaZN said...

lea, dah mcm buat bisnes online plak
tp ni lain dr yg lain ni, hehe
:)

Nad @ MamaZN said...

nak jawab soalan kt komen..

3thn lepas kat megasteel
tp sejak pindah saujana putra ni dah kilan glain plak ;)