CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 25, 2010

Kembali GILA

Ini gara2 adik aku laaa..
tetiba dia 'terserempak' dengan drama ni..


rasanya popular masa taun 2007 kut..rasanya laa..
teringat2 zaman tu..
tgk reramai.. ngan geng2..
feeling2..besh gila..
kenangan terindah y xkan lupa..

rasa terhibur y terbawa2 smpi skang..
dgr lagu2 OSTnya pun dah bleh ingat scene2 besh dlm drama tu..
kelakar, sedih, salah sangka, kesian, geram...ensemnyaaaa!..kiutnyaa! - smua ada!
besh gila cerita ni..
suka bangat..

skang ni channel 397 Astro ni tgh marathon abiskan siri ni sepanjang Disember..
aku pun xlepaskan peluang..
tgk balik..tp kali ni tgk ngan adik aku laa.
ingat lg dolu2..layan cerita ni ngan
Kam
Lynd
Pjot
dan rakan2 umah y lain..
berusaha..pulun marathon rasa nak abeskan semua episod dalam masa 1 ari..
ngeh3..

nota dahi - tetiba rindu zaman bujang..
apakah??

6 comments:

~ims~ said...

gong chaaaaaaaaaaaaan...
huh...
ada jgk org ensem gitu ya...
bole pingsan sy tgk dia!!!

umialya said...

rindukan zaman bujang? itu tandanya jiwa masih muda belia

Fizah said...

alaa...astro dah takde..:((

Nurul said...

teringat scene dusun orange tu... ^__^

Imaan09 said...

imss.. ada..abang zarif encem mcm tu kn..

umialya..ye la tu kak..

pjot.. g cari CD

nurul.. tgk gak ke??beshkan.. kt dusun orange tu mmg kelakar btul laa

Anonymous said...

Haha.citer ni meme best.kam aka anna
dalady