CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 13, 2010

Cabaran : Day 12 - 22

Cabaran yang tertangguh tatau berapa minggu..
tp aku akan tetap menyahut cabaran ini!
Ganbatte..!

Day 12- How you found out about Blog and why you made one.
mendapat inspirasi dari Susuibu.com..laman kesayanganku suatu masa dulu..(skang pun aku rasa aku patut ke laman itu lg, kongsi pengalaman plak)..ada satu thread 'mommies go blogging'.. derang kongsi kisah penyusuan, n bagi link blog masing..besh sgt baca..n rasa aku pun perlu jugak, utk rekodkan baaanyak menda pasal imaan.. sbb klu diari betul, mmg xtertulis laa..


Day 13- A letter to someone who has hurt you recently.
Lenkali main elok2 ye..Imaan baruu je dapat laptop dia..kan dah rosak.. xpelaa, nnt akak g baiki..
Sepupu aku umur 6 & 7 taun men Asder si Imaan, aku balik2 tgk dah xbernyawa dah..huwaaaaaaaaa.. gila geram. tp budak2, nak wat cemana kan


Day 14- A picture of you and your family.



Day 15- Put your iPod on shuffle: First 10 songs that play.
  • adira - aku ada kamu
  • sound of silence
  • maher zain 5 lagu
  • taylor swift 2 lagu
  • 21 gun


Day 16- Another picture of yourself.



Day 17- Someone you would want to switch lives with for one day and why?

Xnak! aku suka idup aku.. klu nak tukar pun, nak tukar dengan diri aku sendiri, tp 2 tahun akan datang.. firstly, master aku mesti dah siap.. lg pun nak tgk masa depan..hehe

Day 18- Plans/dreams/goals you have.
nak abes master..master..master..

Day 19- Nicknames you have; why do you have them?
Lola - Arwah ayah aku suka panggil gtu..xtau napa
Loloy - kawan aku pernah panggil gtu..

Lipan - sbb dulu2 sokmo terserempak ngan menatang ni..


Day 20- Someone you see yourself marrying/being with in the future.
My Mr Asben!..dan anak2 aku..mungkin ada 2-3org


Day 21- A picture of something that makes you happy.


Day 22- What makes you different from everyone else? 
aku adalah aku!

2 comments:

FAD RMLN said...

haha marathon nampak. sy pun kena buat gini lah dh skip bape hari dah.

Anna Da Lady said...

Lea, sweet giler gambo satu family tu..hehehe..gambo Imaan yg bwh tu pun comei... :)pastu bab anak tu, 3 orang je ke maximum?hehe