CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 22, 2010

aku dan umah..

lepas banyak ari x g opis, ari ni aku g jugak
kerja banyak..(sepatutnya)
tp still pening2 lalat..
serius..ku xpasti arini berapa aribulan..
y ku tau sabtu ni 25/12
sbbnya X-tuan umah nak datang cek umah 25hb katanya..
pas tu dah puas ati baru dia nk bg duit deposit..
huwaaaa..
banyak menda gak aku kena touch-up kt umah lama tu..
sinki kena pasang balik..
aritu macam ala2 nk tercabut jatuh..
maka utk keselamatan pengguna, aku cabut terus..
so, kena laa pasang balik..
astro aku dah 2X pindah tempat masa kt umah lama..
maka dah ada 2 lubang di tebuk tembus dinding!
haruss ditampal balik..
kesan2 paku.. aku cadang nk tampal guna simen..
bekas2 sticker y melekat n cat tanggal bila tarik..
perlu cat balik ke ek??
seboleh mungkin aku nk 'kembalikan' umah tu dlm keadaan y 'aku sendiri pun puas ati..'
semuanya kena buat sebelum 25!
sbb tu kepala duk 'wenggg' ni..
umah baru pun masih serabut lg..
smlm lak family Mr Asben dtg, tdo kt umah..
kesian.. sbb umah kami semak lg ngan barang..
aku sgt2 berterima kasih kepada adik2 aku..
sgt banyak pertolongan mereka..
klu mereka xde, xtau laaaaaa.. boleh pengsan aku sorang2..
Mr Asben ku mmg xleh kacau langsung..
kuar kerja kul 7.20..balik pun dalam 7 lebih gak smpi umah..
men2 ngan Imaan, makan, isyak, dah kul 11 lebih.. trus tdo..
xpe laa.. aku paham..
skang plak Sony tgh jalan model2 Bravia y baru..
lg laa bz tahap gaban..

setahu aku Mr Asben ada cuti panjang ujung taun ni..
punnnn aku xpasti bila..
serius serabutnya aku!
badan semua penat..
y geram, penat2 pun, kemas2 semua tu xabes2 jugak
rasa nk tdo 3ari 3 malam..

master?supervisor?
takut nak pikir...

4 comments:

Fizah said...

hang da stat writing lom? takpe weh, pelan2 ok. semuge lps ni lebih dipermudahkan..ameen

Anna Da Lady said...

aku pun jadi pening bila dgr citer mcm ni ...

CHeeSYaNa said...

Yg baca pon turut sama pening..
Hubby kita start cuti Rabu depan sampai Isnin..

Imaan09 said...

pjot.. pas ko tanya, baru aku start taip..tu pun sbb xtau nak buat apa..ngeh3..

kam..miss u, g umah ang, xjumpa ang pon.. sory, aku amik dapur gas.. kak zura y paksa aku amek..haha..xpa, aku tau ang kaya, bleh beli y induction punye pun,kan..kan.kann..

yana.. lorrr..ye ke..ok3.. bleh laa rancang apa patut.. tau hujung taun je, mula n abes bila xtau..makasih for da info