CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 3, 2013

the-so-called-TEASER

10 hari rehat..

sedih meninggalkan syurga dunia..
melancong d tempat sendiri.. ohoooi indahnya..

teaser..??

orang buh teaser sket2..
dan diikuti full version..
ku tempek banyak2..
sebab tak tahu bila akan ada full story.. 
namun tetaplaa membuak keinginan utk berkongsi..!

layan gambar ek..
SINGAMATA resort.. di tengah laut semporna..
sesi yang entah bila akan terulangkan..
 
majlis perkahwinan adik lelaki..ibu peplum dan anak peplum..

another anak peplum..

pantai dekat umah.. budak tu jakun jarang dapat g pantai

dia dan "kak nana".. 

dua generasi yang hanya dipisah oleh jarak umur yang terlalu sedikit..

dihadapan hotel Seafest Semporna..

pelancong ni first tme datang floating..hihi

 3 sekawannn..

 PELANCONG tak ASING lagi..

berenang bersama ikan2 ini.. memang syurga dunia..

 pelancong tu nampak pishhh..

 pelancong dah nak balik..

tahniah.. selamat berbahagia hingga ke syurga..

kawan baik..

pelancong dan our big sponsor!! thanks a lot, Jumbo!

Mr Asben sempat berkenalan dgn Nemo semasa masuk cni..
ku sekejap sangat, sbb ikannya besar dan rs mcm nk kejar aku, padahal x pun..hihi

ouhhh indahhh..
 

kemain laa..

family vacation..

highly recommended..
nnt cerita lain
doakan aku ada masa utk bercerita.

5 comments:

Nad MamaZN said...

Bestttnnyyyeeee leaaaa!!!

Fizah said...

macam2 rupa pelancong! gaya isap jari plg besttt!! hehe

ayu said...

Syoknya sesekali balik ye

Anna Da Lady said...

best giler..hmm..bila la dapat pergi ni :)

ch@ said...

seronok. tgk gmbr pun dah seronok. best2.

tak nmpk sgt mak dan anak peplum.