CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 21, 2013

private and confidential..

ishh..turun perangai siapa la ni?!

ruhil imaan sebelum tdo mintak aku garu belakang..
dia buat muka nikmat bila aku start garu
pastu merenung dinding seminit..
pastu tertidur..
itu laa proses hampir setiap malam..

semenjak dua menjak ni..
macam xcukup tangan..
perangai turun kat adik Nouri skali

bila dah kul 1030mlm dua2 masih fully charged aje rupanya..
aku pun panggil..
"ok..semua masuk bilik..sapa nak garu2 sebelum tdo"
dua2 lari2 anak.. 
lompat atas katil
duk sebelah2
meniarap..
kakak selak baju..
tunjuk mana tpt nk garu

adik kritikal sikit..
baju xselak..
tp selak diapers..
huwaaaaaa..
punggung comel tu..
dia suruh garu ctu
private n confidential kot!

memang nk senang kerja..
aku londehkan seluar..
n turunkan sket diapers tu smpi nmpak punggung comel 2 ketul..
sumber : Google

garu laa kawasan tu...
baru nk tdo..

adoi la adik..
xde tpt lain ke..

5 comments:

nad said...

Haha comey jek dedua
Senang sgt nak soh tdo
Kalau zakwan nayli
Hmmm payah!

Unknown said...

Haiss.. hais.. amik video bleh?

Anonymous said...

sweeeeeet- kam

nurbijen said...

anak2 saya nak tidur cari siku... Irfan hingga sekrang cari siku, kadang2 geram juga, nak tidur pun tak senang...

Yaati Nor said...

huh senang..zahra kdg2 mintak gak garu belakang..adik ummar klu nak tido ngempeng dah tak laku..dua2 skrg klu nak tido kena abaikan mereka dalam bilik..klu layan mcm mlm td sampai kol 11 tak tido2 lg..lps abaikan kasi sorg 1 tilam..tak blh 1 tilam ada dua2 nnt adik suka kacau kakak dia..heemm mcm2