CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 21, 2011

Lovestitch

Tu laa salah satu label dalam blog aku nih..
apa maknenye..??
maknenye..JAHITAN SAYANG!
kenape??
Sebabnya..ia dijahit dengan kasih sayang..
so, sila pakai dengan kasih sayang jugak ye..!

Aku nk ucapkan JUTAAN TERIMA KASIH kepada mereka..
yang memberi sepenuh kepercayaan kpada aku..
utk buat Sticker2 On board tu..
TETAPI..
lepas ni agak kurang rancak laa nampaknya..
sebab atas kepercayaan orang tertentu..
aku kena buat projek besar2an..
60pcs stickers to be done!!
gullppp..telan air liur aku..

so, kepada pesanan2 individu lepas ni..
tempahan anda masih dialu2kan..
tp mungkin akan dapat seminggu dua pas ditempah..
OK!!

2 comments:

UmmiUmmarMuaz said...

alhamdulillah semakin berkembang perniagaan..mmg ironlady la hg ni..salute!

puan nina said...

wah..murah rezeki.. =)