CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 23, 2011

korang ada x menda ni??

bila bukak dashboard mesti ada menda ni..
ntah2 tgu aku klik baru hilang..
klu x, xtau cemana nk ilangkan..

korang punya pun sama ke??
dan y lebih musykil, klu klik jadi apa??
kang tetiba ilang semua..huwaaaaaa..

sesiapa bleh kongsikan sesuatu??
tq in advance

10 comments:

ch@ said...

ahaaa ada-ada, dah kelik tapi takde effact apa pun, tetap la dia ada juga, tak suka sungguh menyibuk rasanya dia ada kat situ kan?

Ibu Iman said...

ntah... sakit mata tgk bendalah ni kalo bukak dashboard

Pn. Zana said...

sy pun ada gak! tp, sy buat x tau je..hehe..maybe org lain tau..:D

Cute MuM said...

ada gak benda tue..
tapi tak tahu nak hilangkan camner..

Keluargaku Syurgaku said...

ada jugak kat dashboard kita....
x tahu camne nak hilangkan...takut juga nak cuba buang....

Fadilah R. said...

ada tapi tak usik. nampak mcm advertisment je.

my shaizhar blog contest said...

saya punyer blog x de pun..

puan nina said...

aaa..ade jugak..menda hape tu ea

MamaRifqy said...

xtahu la ade ke tak..sgt tak perasann..

Anne said...

apa tu? kena tanya pada yang pakar ni.Me pun tak reti sangat bab computer. (^^o)