CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 17, 2011

Imaan rindu bapak

baru saja 1 ari Mr Asben outstation..
imaan dah nmpak rindu bebeno..
1. tgk tv kt ruang tamu, asek jeling pintu masuk je..
sbb bila tgk tv dlm kul 8-9mlm, bapak dia akan balik dr kerja..
masa tu mesti dia g sambut kt pintu..

2. tunjuk gambar.. bila part gambar ada bapak dia, dia sengihhhhh..
pastu sebut "pa..pa.."

3. Liat nak bangun pagi (mimpi kut)
bangun2, bukak mata je, "pa..pa.."

Adoiyaii..

selalu paling lama Mr Asben tinggal 2-3 ari je..
kali ni seminggu plak..


p/s - aku dah terpikir2, cemana laa weekend ni..
aktiviti nmpk mcm XDE je.. sbb the other part of me is away..

7 comments:

FAD RMLN said...

kesian imaan rindu papanya :(

Fatima Saiful said...

sbb the other part of me is away<--btol2....tp anak aku tak pnah plak tgk gaye mcm rindu abi die.hahaha~!!ibu nye je yg lebey2 rindu...tp asben aku mmg tak pnah laa berjauhan sampai seminggu!!:(..taktau laa cane kalo aku...mesti down gegiler..

Anonymous said...

hmmmm...yeke??sabar ye imaan..

CHeeSYaNa said...

weekend ni g le bawak imaan g tgk hot air balloon kat putrajaya :)

Yaati Nor said...

ala..siannya imaan..nak tny, lagu apa yang dipasang kat blog nie..skrg, tiap2 hari waktu kerja saya bukak blog awk semata2 nak dgr lagu nie..sgt sayu lagu nie..tp xpaham pun maknanya..suka lagu kat blog nie..

ctok^_^chan said...

iman sgt comel..umo bape ni kak?

nazayiena said...

ciannya iman rindu ngan bapaknya....mesti manja ngan bapak dia nie....