CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 11, 2010

Nyah-beku

Pg ni ku sampai ofis kul 11! disengajakan.. sebabnya, smlm ku tgk ais kt freezer peti ais malangku tebal dah, aku pun dengan rajinnya mendefroz.. pastu terlupa bahawasanya icepack2 ku ada kt dlm freezer tu. Pagi2 nak pack barang n EBM si imaan, tgk xde ais langsung kt bahagian tu..ada takungan air je kt bawah tu..oh Nooo..! ms tu kul 7pg

Pastu bermula laa operasi di pagi hari..membersihkan takungan air..ku wat cepat2..n trus bekukan icepacks. sbb slalu aku cek dalam 3-4 jam pun dh leh beku! Mula2 ada gak terpikir xnak antar imaan g skool, tp aku nk jg dia kt umah, xsiap laa keja aku.. ada terpikir gak nk tumpang peti ais taska untuk ari ni.. tp susu y aku nak pam kt ofis jap g apa cerita??huuk.. last2 ku pilih untuk menunggu icepacks tu beku.. Lagipun ku tgk si imaan bkn men pengsan xingat.. elok laa tu, pas abes operasi peti ais..ku pun sama..pengsan xhengat jugookk..hii

bangun2 tdo tgk dah ok laa..beku dah sket.. bahan apa ek dalam icepacks tu? cepat beku n lambat cair..bagus2..

Si imaan pun dah jaga, n disebabkan dah lebey kul9, kena laa mandikan imaan..itu kan rules taska imaan y besh tuu.. yay~ imaan suka g skool..!

No comments: