CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 18, 2010

DVD review

asek crita pasal CD je..meh cerita pasal DVD plak..hehe, ok le tu..


ingat lagi dulu2 zaman deting2.. paling suka g tgk wayang..ku biasa2 je, tp my Mr. Asben mmg sgt2 gila wayang..kaki wayang. Cerita baru, nampak cam best, WAJIB tgk aa kira..


masa aku ngandung dah sarat2 pun smpat lagi..Transformer tuh..huk2..nasib bek anak aku xrupa cam Megan Fox..


sepanjang ada anak ni, baru skali dpt g tgk wayang..tu pun atas dua sbb, masa tu mak aku ada lagi..lum balik kampung selepas jaga aku dalam pantang.. secondly sbb nk celebrate anniversary.. Lpas2 tu dah xleh dah tgk wayang.. abes, nak lempar mana anak kicik sorang nih klu nk masuk panggung..


Sudahnye, kami berdua melepaskan gian dengan menonton di rumah sahaja laa..


ada DVD yang Ori n ada y 'XOri tapi Ok'..ngeh3. Mr Asben sgt cerewet ngan kualiti DVD..sbb tu laa wujud DVD2 ori kt umah aku..selain tu antara sebabnya adlh cerita2 febret..yang tgk bepuluh kali smpi bleh hafal skrip..so, beli laa buat koleksi..


ari ni meh ku nak review filem ni..



Walah..cam xpercaya je ku tgk film ni

Erm, 4.5bintang bagi kategori crita hindustan (ku xberapa layan hindustan). Jalan ceritanya membawa tema dan idea yang agak berbeza jika dibandingkan dengan cerita tipikal hindi film..

tapi Huwaaaaa.. dinasihatkan kepada yang nak control macho, xyah tgk laa..takut hilang kemachoan, mcm aku..hukkk..hukk.. sedey beb.. bantai nangis sorg2 tgk crita nih..sbb ada part yang menyentuh perasaan dan naluri keibuan..(betul apa)
Jalan cerita filem ini, digarap dengan penuh BERANI sekali.. sbb melibatkan isu2 sensitif.. hinggakan, kita tertanya2 bagaimana agaknya filem ini akan berakhir tanpa menyentuh sensitivity itu sendiri..tp cam biasa laa kan.. nama pun hindustan, mesti laa hepi ending..
Ok, pnat ku review..tgk jgn xtgk ye..
p/s - beli lah yang original..

1 comment:

ciradelish said...

lepas beranak cira
aku langsung x tgk wayang!
dulu, masa berdua²an jak
setiap minggu tulah kerja kami laki bini
membuang duit di KLCC
harga tiket jak RM11 1 orang
2 org RM22..
blum lagi tambah pop corn, pepsi dll
hehehe..

bagus jugak la xtgk wayang ni
save sikit budjet
lagipon DVD kan banyak
RM5 pun dapat! hahahaha..

*Dulu aku pernah jugak nangis tgk kuch kuch hotai.. hahaha