CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 3, 2010

Masa Oh Masa

Masa Itu Umur Kita Itu lah yang sering aku ingatkan diriku ini.. Mmg betul, klu masa itu emas, walaupun mahal, masih buleh dibeli, tetapi klu umur kita, xleh ulang balik..n pastinya kita plak makin tua..

Knapa tetiba nak post pasal masa?? Sbb dr td aku rs cam xde hasil je..hiii.. dah laa duk lompat2 blog org tu blog org ni. My febret Susuibu.com mmg WAJIB dah..ngee.. ngan tenet yang cm kora2 nih..hukhuk, buku kt depan aku ni aku jeling2 je.. masuk ke x pun xpasti.

Setiap ari aku ada rutin yang xleh lari.. mkn, pam session, solat, antar n amik Imaan.. AKU PALING RISAU bila dh masuk zohor..hihi, sbb xlama lg asar.. then pas asar terus dh kena balik sbb xnak sangkut kt jem..kang lama plak Imaan ku sayang tu tgu aku kt skol dia.. ari2 berlalu cepaaat sgt kan?? bila nk tdo mlm, ku renung2 anak comelku, xperasan dia dah besar panjang.. kejap je. rasa cm baru beranakkan dia seminggu lepas, padahal dah 4bulan. cepatnyaa putaran masa.. bila pg rasa cepat sgt mlm.. bila Isnin, xperasan dh nk Jumaat.. :)
~adakah umur ku dihabiskan dengan perkara berfaedah n mendapat keredhaan TUHANku???~

No comments: