CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, March 12, 2013

xde topik

tak tau nak tulis apa..
tp nak tulis jugak..
nak tempek jugak..

sedeh..kami bakal ditinggalkan oleh Mr Asben seminggu hujung bulan ni..
huhuukk..

adik Nouri dan kakak Ruhil jugak skang dah terpisah..
Taska anak2 sudah berkembang maju, bukak cawangan baru..
demi menjamin sistem berjalan lancar,
satu2 taska hanya tumpu didikan ikut umur..
jadinya adik Nouri bersama group 2 tahun ke bawah di taska lama
dan kakak Ruhil jadi budak besar di "sekolah baru" katanya..

bagus jugak..
setel masalah ibu..xde laa ruhil asyik kata nak 'sekolah baru'..

tp kini aku lebih menghargai MASA BERSAMA sekeluarga.. 
sbb siang 11-12jam masing2 dengan haluan masing.. ; )

2 comments:

suhaina laui. said...

sabar lea..sekejap je seminggu tu;).. syokla kakak dpt school baru ;)..lea nouri mkn mcmane erk skrg..safiya akn.mkn ns bl akif mkn jew tu pun.nk yg dlm pinggan akif jew..

Jue a.k.a Ibu 2F said...

cantik gambar