CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 27, 2013

sapa pernah..??

anak korang jenis y cemana..??
dalam keta duk diam2 tak..?

ke species anak aku..?
buat keta mcm trampoline..

my avanza ada 2 baris tempat duduk belakang..
keta tgh berjalan laju pun memang anak2 aku xde perasaan pindah panjat dari depan ke belakang dan sebaliknya..
y kecik.. setahun lebih tu..
aku tgh drive tgk cermin belakang nampak kepala dia..
means dia tgh berdiri kt seat tangan xpegang apa2 pun
malahan dah banyak kali tergolek buukk dlm keta bila brek agak mengejut..

aku mengaku, yang paling salah memang AKU laa..
patutnya jangan ikut laa anak2 tu,
nanges ke melalak ke.. ikat je kt carseat..

tp klu stakat g taska xsampai 5 minit tu memang aku survive je drive n xde siapa pegang..
kadang2 la, kebanyakan waktu mmg ada adik aku atau Mr Asben

gatal2..
carseat ada kt umah, tp xbuh kt keta..
masalah utama, too bulky n keta aku banyak pengguna/penumpang..
waktu y xpakai car seat tu mmg mengganggu, so aku langsung xpakai..
 
dah la xguna..
ada hati lak nk beli yang cenggini..

kawan2 ada pengalaman guna y mcm ni??

bes tak..?

groupon ke living social ntah tgh wat sale menda ni..
melambai2 lak rasanya..

3 comments:

nad said...

Aritu ada perasan kak zura rahim pakaikan utk anaknya

JaSSNaNi said...

hmmm.. so far fiyya kecik lagi.. mmg letak dlm car seat.. tapi since haikal dulu mmg boleh kata dia duduk siap pakai seat belt lagi.. ada juga time dia angin apa pun taknak.. skrg dia dah 6 yrs.. dah faham.. sian mama kalau kena saman tak pakai seat belt.. hihi

Yaati Nor said...

klu saya paksa ikat carseat..umpan dengan sus atau mknn..klu mcm kat atas tu akak saya guna..nnt anak kuar celah tu..hahaha..tak praktikal sgt