CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 21, 2013

forecasting..

berwawasan atau membawa hati..??
hahaha..

Ahad ni Mr Asben kesayangan akan bertolak ke Mexico..

risau : 

1) Gout dia ala2 nak menyerang lagi..
2) negara yang xpenah g.. makan cemna laa??
3) Nouri Ilham tu klu xnampak aku, boleh lagi.. tp klu xnampak bapak dia.. huhh..cemana laa nk mengharungi 9 hari tanpa bapak di sisi.

ok.. lupakan segala lara..
plan utk seminggu yang sunyi itu adalah :

eh jap.. kemujuran :

1) Cuti sekolah, jadinya adik lelaki aku sorang lagi akan datang menemani..lengkap laa adik beradik duk serumah seminggu..hehe
2) makcik aku dan suaminya ada urusan di KL.. tumpang umah aku seminggu..yay..x la sunyi!

ok.. forecasting cepat..

1) rutin akan seperti biasa..g kerja g taska..
2) nak g Pesta Belon Panas Putrajaya..28-31 March..aku tak pasti lg hari apa nak cuti n pegi.. tapi nk angkut anak2..
3) sibukkan diri ngan makcik n adik2 aku..


semoga 9 hari cepat berlalu..huhuu..

5 comments:

Nad MamaZN said...

Ramai2 nnt tak terasa kot sunyi nya tu
Huhu
Ilang rindu, skype la hee

umi alya said...

kalu g2 kami nak g bertandang jugak le ke rumah Lea..

Fizah said...

bungkuskan zarip lauk dari mesia aa...huhu

Don't Afraid to Try said...

lea,

dun worry about food..lgpun zarip pn pernah dok obersea..in sha ALLAH selamat suami anda..

kejap jer 9 hari tu lea tmbh2 kt yg bz keje ni..klu xde bt pape, mmg terase sunyi..

sisanizu said...

Assalamualaikum Lea.
risau pasal gout kan.. kalau gout ni kene kurangkan mkn mende2 berprotein tinggi eh kalau tak silap sy..tmbah2 seafood.
boleh kurangkan sakit gout dgn amik omega dr ikan. cuba lah produk omegaguard Shaklee..sy suggest ni sbb ia mmg elok. kalau berminat nak hari ni pun boleh. sy ada.
risau tu nk pegi lama 9 hari? negara sejuk pulak tu.