CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 16, 2012

tempting..!

selalu je gi A-Ikhsan ni..
sbb Mr Asben dan adik2 aku kan sporty.. hehe
tapi selalu aku memandang sepi saja barang2 yang ada kt sana..
setakat bagi pandangan klu Mr Asben tanya cantik ke x..

tapi baru2 ni rasa barang2 sangat mengujakan kt ctu..
especially yang bahagian kids shoes..
sampai aku tanya Mr Asben
"boleh ke pakai baju kurung tp pakai sport shoes??"
haha..cam kelakar.. tp serius kasut2 budak y ada kt ctu memanggil2 je rasanya..

tambah selang 2-3kedai kt Al-Ikhsan tu ada bukak Al-Ikhsan baru..
barang2 khusus utk "women & Kids"
waduhuuhuu..


tgk saiznya y kecil tu..menarik sangat2..
rasa cam miniature lak..
pas tu ada laa budak tu, dia kata semua kasut dia kt rak tu..
abes dia try-test mana y sempat..
try je xpe laa..
siap buat macam ni..
hahahahaa..
nampak x..di kalangan RM69-100 ada terselit yang RM9.90.huhu
sabo je laa nak.. malu ibu!


makcik chupp y ni..aii, klu xkuat iman, amik dah..
comel sangat..tp regenye..kalah kasut makcik..

sekian..nak dekat2 raya esok, klu duit berkepuk, boleh datang lg..
tunaikan hasrat di hati..huwaa

4 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

mmg geram tgk kasut budak2 kecik ni...tp k.atie dah xder anak kecik :D

Nad @ MamaZN said...

lea, al ikhsan la tmpt pertama kali kite bertemu
eceececece, chewah! =p

katne ni?
alamanda ke?
zakwan tak suke pakai kasut
kalu sandal ok gak..

giler comel la kasut ruhil tu!
beli je la..comel jek pakai ngan baju kurung
lagipun, mesti dress lagi byk dr baju kurung kan?
heheheeh

nur said...

dulu akak pun selalu jugak cuci mata kat Al-Ikhsan.. nak beli mmg fikir sepuluh kali.... hehehe

tapi kat sini lagi la kena kuat iman. Kalau tak, mahu beli kasut anak2 setiap minggu... dalam £10 dah boleh dapat kasut yg comel2 mcm tu....

littlehumblelynn said...

verangan nk beli kasut elok2 utk anak.tp bdk2 nih low maintenance,x minat.sumer x suker.alih2 beli kat bata sdh!!!
kasut raya bdk2 mmg x beli lgk.x smpt.huhuhu