CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 26, 2012

BumbO



piccas googled..

teringin nak beli menda ni untuk Nouri..
siaaan adik pakai menda2 kakak yang turun temurun je..
Bumbo ni xpenah beli lagi..
so, bagus laa as kita memang cari menda yang xde lagi..
hahaa..aci takk..?

tapi kan..
ada orang tu, dia nak tolak Bumbo ni sebab anak dia peha xmuat.!!
boleh gtu plak??
dah tu agak2 peha nouri muat x ek..
boleh tahan gak drumstik kfc beliau..

info :
Harga NEW RM199..
Harga used/preloved RM100-130..

ada sapa2 nak tolak taaak..?

4 comments:

Oja said...

oja ada satu.. beli yg terpakai jugak... bid kat lelong.com.. ada rosak sikit tapi tak menjejaskan penggunaan.

kalau nk email oja ( tinta_zone@yahoo.com).. nanti oja fwd gambar...

harga murah sgt-sgt.. hehehee

Nad @ MamaZN said...

kite pun teringin jugak..
tp tu la bile pk peha nayli tu..
hmmm, simpan je la hajat itu, hhuhu!

nur easy said...

dulu teringin gak nak beli, tp tak jadi...comel lak tgk menda ni kan

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

dear, scooter tu untuk 2 tahun keatas...leh pakai sampai umur 12 tahun...berminat leh email ke damia_nurin@yahoo.com sbb ari ni kita nak amik stok baru.TQ