CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, July 17, 2012

Khamis n jumaat mgu lepas aku cuti
Niat asal nak menjahit..
Sungguhlaa heaven dpt menjahit..
Terasa tumpuan 200%, dan tahap kreativiti meningkat dengan pesatnya..
Pendek kata.. HATI KU DI SINI..
Bersama mesin jahit yang berhabuk seinci nih..

Tahu x, apakah perkara terindah menjadi tukang jahit??
Dapat duit upah sebenarnya jatuh no 2..
Yang lebih utama adalah kepuasan apabila melihat pelanggan gembira..
Lebih puas hati lagi bila si pemakai kelihatan sgt menawan dgn baju yang dipakainya adalah hasil kerja kita!!

Nk gandakan lg kepuasan..?
Senang saja..
Kepuasan dan kegilaan akan meningkat 10x ganda jika ada ANAK PEREMPUAN..
Klu ikut hati dan kepala sendiri, nk berenti kerja..
Nk shopping kain, reben, segala mak nenek..
Untuk jait sendiri kt umah, sebijik sebola ngan y dkat rm100 klu bli kt luar..
Serius sgt mengujakan

Tp.. Aku xjatuh dlm golongan tu,
Sbb kena sabarr banyak2,
Dalam 1 ari ada 24 jam sajaa..
Apa nak buat.. XSEMPAT..dan XCUKUP TANGAN
aritu amik cuti, sbb nak raya punya pasal..

Dan laa siap baju aku..
Y lebih bes, niat asal nak jait baju aku..
Potong punya potong.. Ada banyak lak lebih kain tu..
Mula kepala otak duk bercabang 7..

Alih2, potong lebih kain aku tu nk buat dress ruhil..
Lebih alih2 lagik.. Siapkan y xdirancang tu dulu..
Maknya punya kendian.. Hahha
Ok.. Sah2 ini bukan kes tayang baju raya..


Sebabnya ini y baru siap..
Mak dah prepare segala hiasan sebagai finishing..
Gila btul ibu ko ruhil imaan..

7 comments:

nur easy said...

seronoknya.. kita pun suka/minat, tapi tak reti menjahit..hehe

p/s: cantik baju imaan

Masya said...

pandai jahit yer...
wahh cantiklah ...
nanti hias8 sikit...
barulah cantik melaram raya nannti

diyana mahmud said...

bestkan bila dpt jahit baju sendiri.. tp yg selalu jd problem nk cari masa utk menjahit..huhu. last2 msin jahit penuh dgn debu sb x guna

Nad @ MamaZN said...

teringin nye nak pandai menjahit
tp tu la..
tgn kejung, huhu!
syok gak ek! nk try ar nnt

p/s: ada masa, buatkan dress nayli, ahahahaha! =p

Anna Da Lady said...

lea, cantik. sesuai dengan Ruhil :) nanti ko buat riben besaq2 lagi cantik :)

nur said...

untung nyer pandai jahit... cantek la baju ruhil :)

kak tini (umialya) said...

akak tak minat jahit, belajar sekerat jalan je