CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 16, 2011

LeMaU

Mode ketika ini :
Lemau..ngantuk..sakit..kenyang..

Depan mata :
-Segerombolan kertas yang penuh dgn nombor
-PC y internetnya mcm kora-kora..
-Meja yang berserabut, sbb bila kemas, aku jadi xjumpa barang2 aku..hehe

Dalam mulut :
-Ada air season Buah Kundur.. utk lepaskan dahaga...
-Dalam ati nk ketuk2 kepala sbb lupa bawak air masak..
Sgt dahaga!

Kat telinga :
Headphone yang diharapkan dapat mendendangkan sesuatu yang membuka mata dan mampu menaikkan semangat..

Dalam ati :
-’bila laa luka aku nk sembuh..”
-”Imaan masih short 3 oz arini..adakah aku akan g antar y pam arini (stok utk esuk)..atau kah ku suruh Mr Asben g vroom..vroom antar fresh milk saja..oo..oooohh..keputusan besar dlm hidup aku!”
-”ya ALLAH berikanlah aku kefahaman..kerana sesungguhnya kefahaman itu dariMu
juga dan dariMu saja..”

Forecasting utk arini :
-Aku nk short naps beberapa kali ..(aci laa..)
-Balik kul 6 jugak laa..
-Mungkin akan ke taska jap..
-Nk tanya Mak Nah jap pasal Fresh Milk.. rasanya dia xbagi..
tp xtau laa, mungkin gak dia bg tp utk arini saja..
-By petang aku akan paham ttg nombor yang banyak itu..

Semua di atas berpunca drpd kecederaan jugak laa..
Smlm Imaan xpuas nyenyen kut..
Maka dia bangun 1-2jam sekali..
Aku baru nk lelap. Jaga.. baru nak lelap, jaga..
Waduhh..rasa mcm xtdo lak satu malam..
Dugaan..dugaan..
Pagi2 masak nasi goreng pun cam nak tdo kt meja je rasanya..

4 comments:

nur easy said...

alhamdulillah..dpt jg menyusukan anak kn. xmcm sy :(.. hope btambah rezki imaan ;)

umialya said...

nak wat camner.. sabar ye

Haris Zuhaina said...

gi lah klinik... cari oral aid tuh... cepat ckit sembuh nya...
mkn vitamin c n e yg shaklee lagi cpt sembuh....
slmt berusaha....

CHeeSYaNa said...

apa kata mak nah? aritu time zarif mak nah kata tak galakkan budak bawah 1 year bagi fresh milk... n oleh kerana zarif mmg totally reject FM, terpaksa ler survive dgn apa yg ada..