CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 5, 2013

orang ada..ko pun nak ada jugak!

biasa lah tu..kikiiki..
pantang dengar menda tgh popular.. 
mesti nak try..

walaupun dah lama aku dengar, tp sekarang baru terasa keperluannya
maka selamat rembat satu!

apa menda??
yaa.. ini dia
KOKURYU SUPER SUMMER CAKE

faktor utama membeli...
1) memang tgh nak cari bedak..
ada bedak cosway, letak kt opis.. 
kt umah xde bedak2
klu turun dr umah muka mmg mcm br bangun tdo laa..
kecuali sgt rajin nk tepek BB Cream..

2) cuaca.. mcm ENtry Cerita Panasss ni..
so, dah namanya 'Summer' cake.. aku rasa mmg betul laa utk summer (mesia ada summer???)

ok, testimonial..
- kalau tgk iklan memang mcm boom sangat lahh kan..so aku rasa mmg patut beli n try pakai utk rasa sendiri boom ke tak boom.. 
- bg aku.. ia idak le sehebat bedak 2-way cake Clinique (yang ni mmg best cuma tak sanggup tgk harga ratusan ringgit) tapi Kokuryu pada kelas harganya.. memang not bad.berbaloi2
- cara guna yang senang.. basahkan span, n mula tempek.. mula nampak tebal.. lama bila dah blend dengan kulit nampak cantik!!
- Clinique mmg bagus, tp ia direka utk kulit y negaranya setiap ujung taun turun salji.. Kokuryu Summer Cake ni mmg tahan panas terik.. itu laa kelebihannya bagi aku..ko peluh cemana pun ia maintainnn aje kt kulit muka

harga?? rm50-60 tu normal laa bg packing 50g..
aku beli kt Ibu tantekk ini..Leyli..
bajet klu pakai bleh cantik slim bergaya mcm beliau laa kengkonon..
masa disuruh pilih color bedak, nyaris aku tak cakap
"sy nak pakai ikut color y akak pakai" ok..hantuk kepala ke dinding..

 dah.. sekian testimonial..
sedikit renungan jumaat utk para blogger seantero donia

Guna hak berfikir sebelum hak bersuara..

2 comments:

Izwa Kamaruddin said...

err..nak kene cube jugak ke ni? :D

nad said...

Kite pun teringin nak jugakkk haha!