CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 1, 2013

ini yang aku cari..

blogging..

anda buat untuk apa??

maklumat?
tinggikan UV..?
ramai follower..?
nufnang??

sekian lama blogging..ku sedar..
aku mencari hiburan informatif..

definisi hiburan padaku :
terhibur akal.. terhibur hati..
aku mampu membaca setiap patah..
seolah2 ada y menarikku..
dan selepas baca habis, rasa puas!
rasa esok2 nk jenguk lagi nak tgk apa pula y menarik

definisi informatif padaku :
disokong dengan pelbagai sumber rujukan lain (style lecturer..haha)
pakar dalam bidangnya SAHAJA.. xde org mampu jadi pakar semua bidang..sila akui!
baca sampai terkebil2 sbb dapat info baru..

Cabaran nak jadi blogger dengan dua ciri di atas..
Yakin dan berani..

biasanya y benar adalah pahit..
bila berani nyatakan kebenaran.. maka harus berani pula menanggung segala mak nenek komen berbau maki hamun selepas itu..
dalam erti kata yang lainnya,, 'bersedia berperang'

untuk itu.. ada beberapa blogger febret untuk pelbagai bidang dan gaya hidup sehari2an ku..

anda bagai mana..? mesti ada gak kan..

blogger2 y berkongsi segala info yang aku/pembaca cari2..
terima kasih, untuk anda semua, ku doakan kebajikan sebanyak2nya..
kerana dari info itu banyak mengubah aku ke arah usaha nak jadi lebih baik..

katanya sahabat ku..
"bes baca blog tu, mungkin sebab dia IKHLAS menulis.."

sangat betul!tiada mungkin di situ..

3 comments:

Nad MamaZN said...

aah ada gak :)

pizet said...

dah lama blogku sepi...huhu sibuk apa x tau

ch@ said...

kita menulis blog, mikir org dpt info tak kat blog aku ni? kalau xde yg penting, citer kosong je, mls la nak tulis. citer biasa2 pun, mls la tulis. hahaaa. leh gittu. suka bc blog org. kaji gaya dia menulis, teliti segala mala layout blog dia. hahaa.