CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 5, 2013

arrrrrggghh..!

Distracted...!

dua masalah besar..

1) Blog aku banyak SEPAM.. korang pun ada gak ke..? bila tgk komen y nk moderate tu klu ada 10 ada 1-2 je dr korang y lain ntah sapa2 promote apa2 ntah dr negara manakah.. iskkkkkk..
cemana nak buat???
tolong bg cadangan..

2) topik aku PALING malas sentuh zaman berzaman..
P*l*t*k..
bohsannn!
dah baru bubar.. dah masing2 tgh membuak2.. 
sudah2 la cukup2 la sendiri tau sokong apa..
xperlu canang2.. dan yang lebih xperlu adalah menentang apa y orang lain nak sokong..
sakit mata tengok rakyat malaysia..
aku rasa siapa pun memimpin selepas ini..
BESAR tanggungjawabnya utk mengajak rakyat2 jelata ini agar mempunyai hati y bersih..
sebab dia menang atas majoriti..
dan y suka mencaci-cerca mengutuk2 di mana boleh tu dah sangat ramai yakni YANG MAJORITI nanti tu ler..

apa nak jadi negara aku ni??
 menda kecik2 pun jd isu..
pastu jd panjang meleret2..

sbb emosi mengalahkan rasional..

aku nak pemimpin yang rasa TAKUT dan RISAU xdapat nak memimpin..

setakat ini xde siapa lg yg ada ciri ni..
semua nak menang!

then what??

2 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

same la mmg takkan ade topik p*l*t*k tuh..

umi alya said...

byk kali dpt email spam buruk2kan parti itu parti ini, terus jer saya balas, " mohon maaf ye, ini email rasmi, saya tak suka" lepas tu xder daa email2 spam cenggitu, menci tau...