CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 15, 2013

ENDING soon..

semenjak satu tahun 2 bulan yang lalu..
bila muka budak ni keluar kt mana2 gambar..

cenggini laa yang korang nampak kan..



mencomel laa cemana pun..
position tangan tetap kat ctu..

ramai yang tegur.. n bukan ku tak risau 
cuma ku tahu ia akan berakhir..insyaALLAH

hari ini aku n Mr Asben sign borang taska bagi
PROGRAM 21 HARI BERHENTI HISAP JARI..
arini mula..
21 hari.. berterusan..
termasuk kat umah.. lebih2 lagi kt taska..

kenapa 21 hari..?
habit kanak2 akan berubah jika kita latih membuat sesuatu secara konsisten selama sekurang2nya 21 hari

kesian?? x comel?
tak laa.. adik Nouri kan dah besar,
sudah2 laa setaun lebih dah jari tu kt ctu..

semoga berjaya..

p/s - pg ni aku dapat tahu aku kna bawak facial cotton ngan plaster putih yang nak balut luka tu ke taska.. balik ni kna tanya detail apa perkembangan hari pertama dan apa yang aku kna sambung buat kt umah..

4 comments:

Mama Lynd said...

Org kata bdk isap jari tu budak baik.

Nad MamaZN said...

Buat betul2 tau!

Adik papazakwan sampai umo dh 26 thn, sampai dh kawen pun, tetap jugak nyotnyot jari tu... Aduuuuu hahahahaha!

Sidratul Muntaha said...

org tua2 ckp nynyot ni sbb klu bgi ank puting dummy tu (pacifier.) tu yg jadi gitu
ade yg kabo sbb ngences maknya masa pregnant tak dpt mkn ape diidam..
wallahualam
tak berani aku nak buat diagnosis sndiri

Jue a.k.a Ibu 2F said...

faez pun hisapa jari..kakak dulu tak pun..klu isap jari cepat je dia tidur...

moga berjaya ye nouri