CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 27, 2012

Ada yang lebih murah dari ini???

Ni kt fakulti tpt aku kerja..
N mr Asben kata kt tpt kerja dia pun ada gak..
Aku rasa murah sebab vendor nye adalah PERMANIS..
Salah satu kilang pembuat/packaging minuman ni..
N kilang ni ada kt bangi..
Betul ke faktor tu???
Tp aku klu bleh hari2 nak beli 1..
Rasa cam murah gila










4 comments:

Don't Afraid to Try said...

Lea,

aku pun addicted dengan air twister oren..ni hasil tengok kawan2 minum..last2 aku terjebak..tp aku dah stop...

tetiba teringat yang aku penah check darah...gula aku tggi even puasa..aku takoootttttt sgt kot2 boleh terkena kencing manis..sbb air2 botol, tin ni semua tggi kandungan gulanya...

aku ni ada keturunan kencing manis..so aku rasa aku takut sgt2 skrg...xnak minum air dlm botol2 ni dah...klu boleh nak minum air panas kosong n air mineral jer klu makan kt luar...almaklumlah makanan skrg pn byk gula jugak...

Honey said...

Biasa beli RM2.50 ... Saya akan campur air kosong skit coz bg saya manis sangat ...

suhaina laui. said...

murah gile....air modal dh brape hihihi...jeles betol ;)

ch@ said...

Twister Oren....I like!!!