CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 18, 2011

Persiapan RAYA | terpengaruh ke..?

mm, 'agak' jugak laa..
apa orang nak, kita pun nak kadang2 kan..?

bagi aku, raya xperlu laa nk semua baru..
skang ni lg laa, tumpuan lebih kepada anak..
persiapan umah..
mmg xde makne nye nk cantikkan umah sewa aku ni..
klu ada pun, sedia kuih raya je laa..
lg pun beraya kt kampung..

baju raya, harus laa aku melaram kan..
sbb baju smua buat sendiri..
maka pesyen design sdiri..n request kt my mom (sian my mom kena melayan)
pastu menda lain cm kasut raya..
memang xbeli..
sbb nya klu beli pun pakai time raya je,
pastu tersimpan jd tukun tiruan..

aksesori lain..?
butang baju melayu n kerongsang2 tu beli laa sket..
nk hapdet kaler y sesuai n y last beli cm pesyen zaman tuk kaduk
skang ni pesyen jurai2 ek?
klu beli, mau jd mainan ruhil imaan!

make up..?
bila raya kena beli keleksi baru ke?
ada y beli..tp bg aku xperlu..
dulu2 mmg suka melaram..
maka keleksi y ada masih belum expired..
and masih boleh dilaram..

emas raya??
untung laki aku..
sbb aku xsuka pakai emas sgt..
apa lagi nk amalkan "raya je nk emas baru"
lg laa xde maknenye!
ada sesetengah org mcm tu kan?
so, bab ni xterpengaruh..!

perfume..yess!
tp ni sbb terpengaruh ke??
x kut..sbbnya bila ngandung aku ada perangai pelik.
aku xsuka bau perfume y ada..
so, gatai lee nk beli y baru..
tambah pulak last time beli perfume dah lama sangat..
febret kedai perfume online aku..
www.rumahwangian.com
servis cekap dan pantas..
nk browse senang..
cumanya xboleh nak testing bau perfume..
so, caranya..setiap kali beli perfume..
aku selitkan beberapa vials..
dr jenama n bauan y aku minati..
so, klu berkenan..lenkali bleh beli y besar..
tp selalunya xbeli y besar pun..
aku suka y miniature aje..
comel..n cepat abes..
bila abes, bleh beli lagi..ngeh3..


1 comment:

Anonymous said...

xkn penangan org ngandung ni lea..xpe..xpe..time ni jela pun