CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 15, 2011

kali ni GIRL ke BOY?

"mana2 pun xpe..y pnting sihat.."
ayat standard..
dlm ati??
dah ada gegurl sorg mesti laa nk rasa boboy lak kan.
tp xtau laa..scan jantina lama lg..

instinc aku sbg ibu..??
ermm, mari kita tgk perbezaan 2 pregnancy..

ngandung imaan aku rs aku messy nyee la..
comot..
org kata klu messy2 ni anak pompuan..
klu ngandung anak lelaki, si ibu cenderung melawa2..
ye ke??
klu gtu, btul laa y ngandung imaan dulu..
tp y ni pun xmelawa pun..haha..

masa ngandung imaan aku lembik sgt..
mandom and ngantuk aje..
tapi y kali ni super malas dowwh!
adakah itu tandanya y ni boboy?
sbb org kt ngandung baby boy ni mmg jd pemalas sekejap.

sporty..
bukan aku y sporty..
tp kali ni aku mula minat sukan..
boleh tahan laa..sbb banding y dulu2 lg ampeh..
satu haprak pun tatau..
y skang ni..EPL..piala tu piala ni..
sapa lawan sapa..
smua aku nk amik tau...
mm,apa maknanya tu??
hehe

7 comments:

Umialya said...

mgkn kembar sepasang kot!!!

eima said...

cam aku plak ...
waktu boboy sgt selekeh
tak mo pakai bedak ...pucat lesi

yg kali ni suka pakai bedak

boboy dulu kuat ... aktif
yg kali mandom ckit

terbalik la kite ni ...heheh

ct N honey said...

saya dah mengandung 6 kali,masa mengandung lain2 pembawaannya,tapi yg keluarnya lelaki gak...klu mengandung lagi reda ajelah kalau lelaki lagi...

Anonymous said...

takpe la mana2 pun janji sihat...xlama lagi tahu la jantina. Tapi kalo doktor yg terel kan 4bulan camtu dia dh blh tau sex baby

Sabihah said...

Takpe..Allah lebih mengetahui pe yang lebih baik untuk kita..boy ke girl ke,smoga baby n ibu sihat..aminn

Lynn Abd Latib said...

lea

kita punya instinct as mom tuh mmg kuat..dulu mengandungkan ain & auni was totally different./tp dlm hati mmg confirm girl jugak on 2nd baby..
sbb apa..hati ibu..

follow ur instinct dlm masa yg sama berdoa & bertawakal dgn apa shj rezeki Allah

dulu anak pertama - beria scan..doktor kata anak lelaki..xde maknanya..kuarnya si kak aini tuh..

CHeeSYaNa said...

ayat standard tu mmg betul.. tp dalam hati, confirm2 le nak sepasang kan..