CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 18, 2011

Imaan versi karikatur


ada rupa kaa..??
buat kt The Mall..
RM10..
klu kaler2 RM20..

masa nk lukis ni, imaan tgh bad mood..
pastu xnak stay..
so, pelukis tu amik gmbar dia ngan handphone
pastu lukis based on gmbar kt hp tu je
itu pun gila masam xnak senyum..
nasib bek pelukis tu buat gmbar senyum laa jugak.

6 comments:

nur easy said...

alala nampak dah remaja dah dia..;)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

comey la, ada rupa imaan yang cute tu

umialya said...

gaya model g2

SaRaa said...

cutenyer..adela rupa sikit2..hehe

munna said...

cute nya gambar karikatur tu... macam dah besar je imaan dlm gambar tu...

zahidah dihaz said...

nampak macam dah anak dara...teringat dengan satu drama jepun ke korea...tak ingat....rindu pula nak tengok drama tu balik...



New Entry: SHOPHOUSES + STADIUM + PREDUENTIAL = PENING