CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 3, 2012

Mengandung...

berita baik kepada yang benar2 mengandung dan ditanya "ngandung ek??"
tapi...

SUMPAHHH.. satu soalan yang aku xnak tanya kt orang lepas ni..
"ngandung ek??"
KECUALI dengan ilmu dan pengetahuan bahawasanya dia memang telah disahkan mengandung..
instead of tgk dia dah 'gemuk atau moncet' dari biasa..
atau bajunya yang ditiup angin lantas menampakkan mcm perut tu ada isi selain mee goreng dan karipap dan sebagainya..

ko pagi2 emo Lea..
punca n motif??
mmm, sebabnya aku rasa soalan itu klu xkena tempat dan negatif jawapannya meninggalkan KESADISAN maha dahsyat di dalam hati tuan badan..
so, supaya orang lain tak rasa haru dan sadis, maka eloknya jangan ditanya soalan itu kan..

smlm aku pakai SLIM suit baekkk punya..
siap baju ala2 peplum (..sebab tu laa kot)
Di tanya kepada Ims.. "KAKAK PREGNANT LAGI EK??"
Mujurnya di tanya kepada adik aku..
klu tanya aku..
aku akan jawab "Siapa yang mengandung?? saya? eh tak lahh?"
..sambil buat muka gila serius dan xde senyum atau rasa humor langsungg..
amekaww..!

kadang2 aku rasa penyelesaian kepada kegemukan adalah 'get pregnant'
so, tiada kerisauan di situ..makan suka hati untuk perkembangan bayi kononnya..
dan hanya berfikir bahawa
"aku ngandung, normal laa tembam tembun"

akhir entry..
AKU TAK MENGANDUNG okehhhh..

5 comments:

nad said...

Sape tegur ni? Hihi
Adakah salah swimmimg suit.itu? ;)

Unknown said...

hhuhuh.. sedis kan... akak selalu kena tegur camtu...

Unknown said...

Aku mbyangkn ko ngn swimming suit itu...

UmmiUmmarMuaz said...

Hahahaha.jahat tak aku nk gelak bc entri ni. Sbbnya ada ustaz kt skolah aku pn tnya kt membe aku. Dia ingt aku ngandung. Hampehs.
yg lg hampehs nk tau apa? Aku kena thn kt roadblock sbb xpkai seatbelt. Bila polis tanya selamba aku jwb.

"sy peknen".

nk menangis rasanya bila dia bg aku lepas.

dia percaya wei. Uwaaaaa.

Cikbintang said...

hehee kelakar larh entry ni.. ;)
sy peknen..ehhehe

jom join GA..
http://laylaluckystars.blogspot.com/2012/12/giveaway-disember-2012-like.html