CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 31, 2012

Langsir

Baru je tukar langsir bilik baru2 ni..
Pastu masa bukak basuh n jemur. Terjatuh..
Ni la nasib org duk apartment..
Jemur kt beranda, jatuh ke bawah
Jatuh 2 keping, g kutip dpt sekeping je..
Huwaa..

Sudahnya termenung aku tgk langsir nan tinggal sekeping
Tnya mr Asben pa nak buat??
Dia kt kna g cari kain laa..
Tetiba aku teringat kain lapik meja masa besday ruhil.. Hahaha
Kebetulan sepupu n adik ipar ada kt umah
Dgn berbesar hati mereka menjaga ruhil n nouri..
Berjimba laa aku ngan mesin jahit yang dirindui..
Potong sana sini..
Jahit sana sini
Sambung mana patut
Tempek mana rasa perlu..
Tadaaaaa..
Moral : selain kena bercuti utk luang masa menjahit, mungkin bleh jemput adik ipar n sepupu dtg lagi jaga kanak2, so ibu bleh MENJAHIT..






11 comments:

Jue a.k.a Ibu 2F said...

Pandai jahit sendiri takpe senang...klu kita selamat memang kena pi kedai cari lain

eda said...

suke warna pepel..;)

Nad @ MamaZN said...

Bestnye bile pandai menjahit ni, huhu

umialya said...

untuknya pandai menjahit

ims said...

kak, xda lauk d ruma,,hehe,,
nnt ko blk, bli lauk ar,,,
sayur pn xda..bli jgk,,
sy msk nasik jak..
xtau cmana mau cntct ko..

Mama Lynd said...

Kenapa dengan HP ko Lea? Hp aku problem so xleh nak wassap or ko mmg taknak layan sms? Heeeee

Wan Afzan said...

Agaknyer ape la die nk buat kn langsir 1 lg

suhaina laui. said...

sonang aje kalo pandai kan ;)

Love Me Plz said...

hi.. blogwalking.. hehe
ciannye akak kne jait langsir sendri..
nasib pandai jait.. okla tuh..
comel je.. hihi
oh yeah klau ada kelapangan bley blogwalking kt blog IF..
illykhalil.blogspot.com
SELAMAT TAHUN BARU!

MRS. K said...

wahahaha.. dah kira hebat tu leh jahit sendiri

ch@ said...

kreatif, pandai Lea menjahit. boleh jahit baju raya anak2, bestnya. kita tak pandai menjahit. langsir pun blm beli lagi. sobs!