CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 1, 2010

1 tahun

Kesibukan di hujung minggu membuatkn aku xsempat nak wat entry khas besday si Imaan..
Semalam 31 Okt 2010, genap laa usia setahun permata hati KAMI,
RUHIL IMAAN binti MOHD ZARIF..
aku xbuat majlis pape pun,
just beli 4 potong cake Secret Recipe utk ahli umah aku makan..
Ada amik gmbar, tp still pening2 lalat dengan HP baru Mr Asben
Plus kami jugak masih pening lalat dengan perubahan Orang Biru kepada Orang Kuning.. (akhirnya)
So, hanya ada gambar2 lama sahaja..xpe laa kan..
..Pic Googled..

Selamat Hari Ulang Tahun y Pertama kepa anak Ibu RUHIL IMAAN..
Harapan ibu semoga Ruhil mengecapi kebahagiaan di dunia dan akhirat..
InsyaALLAH..

Di usia 1 tahun..secara umumnya :
Ada gigi 4 batang..(2 atas + 2 bawah)
dah bleh berlari..
paham arahan basic (salam..ambik tu ini...bagi ni kt bapak..simpan..kiss mmuah (flying kiss)..dan lain2 y basic2..)
suka menari2 bila dengar music, goyang badan, tepuk tangan, goyang2 kepala
masih menyusu badan
Makan hampir apa sahaja..tp y lembut laa..dan berkhasiat..
Ok, laporan penuh nnt aku tempekkan laporan taska Ruhil (bila aku ada masa n teringat ye..)
K, ni laa dia 10 jari y sangat nakal..
Yet, sgt menghiburkan hati, walaupun 100x kena kemas/mop..
xpe laa nak, y penting ko bahagia..
see.. mat ABC tu pun dia kerjakan..
bila aku xnmpak, dia godek almari..huuuuuu..sabar laa ibu!
suka buat memek muka.. sangat bahagia bila tgk..
Kadang sangat nakal.. nak marah xjadi..
sbb comel..(puji anak sendiri..aci??)
n sbb ada2 je gelagat dia y mampu mengubah mood/kemarahan ibu..


Si tecit ku sayang..


Oppss..seksiii..
tgk laa.. dia cukup suka makanan y cucuk2 berbatang2..
makan ngan penuh enjoyyy!

Akhir entry..
Ibu sayang anak Ibu..mmmmmmmmuah!







7 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

hepi besday imaan! :)

KasehKu said...

Hepi Besday Imaan.
Cayang Imaan.
Mmmmmmmmuuuuaaahhhhhh

ayu said...

hepy besday iman...

comeynya imaan...bila la nak jumpa ngan aunty ni..^_^

Fizah said...

manyaknyaa gambar budak kiut niii...hihi rajen ibunya upload..haah la mmg nak marah pun tak jadi tgk muka anak2 kalu buat comel...

happy birthday cayang imaan...adni ucapkan happy birthday jugak ok! semoga membesar dengan sihat dan jadi anak yang baik :)

le'a, ko pakai no. lama gaks kan?

Mama Rayyan said...

Happy birthday Imaan...

mama fahmi said...

hepi belated b'day ruhil imaan. hari ni b'sday si fahmi lak, hehe!

Ibu Iman said...

happy belated birthday, ruhil imaan :) hug & kisses dr ibu iman